Sex och sånt?
Har en liten fundering och vill dela med mig.
Jag vill gärna diskutera sex och sådant, men det börjar kännas lite privat och jag tänker att jag hellre skulle vilja dela med mig om det fanns en låst avdelning/tråd till detta. Jag vet att flera andra IFokusgrupper har låsta avdelningar till sånt som kan vara lite känsligt.
På så sätt kan man ju dela med sig med dom man VET kan läsa tråden, den skulle inte vara helt öppen för allmänheten.
För I Fokus är nämligen så att man kan läsa allting härinne utan att vara medlem. Hoppas ni alla inser det?
Jag vet inte, det känns bara som att jag vill diskutera men inte så att ALLA på I Fokus kan se utan att själva dela med sig. Ungefär som att, om man varit medlem på Relationer en viss tid och skriver mycket så är det skillnad på någon som bara är här för att läsa om "snusket"…
Jaja, det är bara en tanke jag ville dela. 

Ja, bra att du tar upp det zeretki. Jag kan inte själv fixa en låst grupp, eftersom jag bara är Medarbetare.
Och jag förstår också att många tycker det är för privat att prata om och att det är många som tycker det är roligt att läsa om andras sexliv utan att själva ha en tanke på att bidra. Det tillhör vuxenlivet att vara sexuellt aktiv, så egentligen är det inget märkligt.
Jag för egen del, tycker det hade varit bra om man kan vinna lite "avdramatisering" på alla fy & skam och vad som är "normalt & onormalt" som har med sex att göra, genom att öppet prata om det. Sedan har ju var och en sin integritetsgräns på vad som är ok att avslöja.
Jag har själv suttit o funderat på om jag skulle göra en tråd om det här men har inte haft ork att formulera något vettigt, med huvudet fullt av förkylning.
Och givetvis ska det finnas plats att prata, även privat, endast för medlemmar så att säga.
jo jag tycker det är lite trist att man inte kan vara anonym (därför denne anonyme användare) men klart ett mindre forum skulle ju vara bra, som är låst..
Ja, att ha en låst tråd där bara medlemmar kan läsa verkar ju vara bra för alla som inte vill att vem som helst ska kunna läsa om deras sexliv :)

Förstår att det kan kännas som ett känsligt ämne (även om jag själv känner att detaljer kring mina känslor är mer privata och känsliga än detaljer kring sex) Men förstår absolut idén. Undrar däremot vad det är för skillnad på att någon icke-medlem läser vad som skrivs, eller om en medlem gör det. Den som jagar sex har många fler uttömmande källor på nätet där det bjuds mycket fler detaljer än här. Och om någon verkligen vill läsa så är det ju inte så svårt att regga sig som medlem. Eller hur skulle det funka menar ni?
Har inga problem att diskutera sexualitet och sex. Varken här, på andra forum eller irl. Däremot är jag ALLTID anonym på nätet. På så sätt undviker man att grannen eller barnens fröken eller kassörskan på ICA får veta detaljer och ens sex och kärleksliv som de inte bett om.
#4 Ja, mitt problem är kanske att jag inte ÄR anonym längre på I Fokus. Jag känner många här och är Medarbetare.
Därför känns det lite konstigt för mig att vara totalt öppen om vissa saker, men jag skulle hellre ha en stängd tråd där man kunde prata om allt som man tycker är för privat, enbart för medlemmar härinne då.
Och jag tycker också att om det finns en låst avdelning så måste man ha varit med ett visst tag, kanske nån vecka eller månad för att få vara med på den.
Men jag förstår om alla inte håller med mig, detta är bara som jag tycker. 
Testa, zeretki på gruppen Sex & Sånt om du kan se den. Jag har bara markerat att den numer bara kan läsas av sajtens Medlemmar. Men å andra sidan blir du inte mer anonym, för vem som helst har ju rätt att regga sig som medlem i vår sajt.
Att exempelvis låsa hela sajten Relationer för dem som ej är medlem medför att samtliga forum måste låsas och då är jag rädd att vi tappar många men jag är osäker. Vad tror ni?
Om man däremot ska göra privata grupper, så måste man gå in på varje enskild medlem och lägga till dem i grupp. Jag har varit lite lat där men jag ska fundera lite tillsammans med maken och sen får vi väl sätta igång och göra något åt det.
Att låsa hela sajten tror jag inte är ngn bra ide. de e svårt det där.

jag tycker det vore jättebra med en låst del för bara medlemmar!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Ja vi jobbar på detta just nu!
Vi kommer att försöka få till en forumkategori som man får ansöka om tillträde till, eftersom jag måste lägga in dem manuellt, en och en. Något bättre sätt vet jag inte.
Jag kommer att hojta när detta är klart.

Så bra! =)
Vi kommer att låta Sex & Sånt vara en öppen grupp för alla här inne. Däremot kommer vi att starta ett rum som heter Hemliga Hörnan där man får ansöka om att få vara med.
Vi ska bara kolla först, att det fungerar så att inte alla medlemmar kommer in, utan det ska BARA vara dem som har ansökt om att få vara med och jag och SeaHawk har lagt till på lista. Är ni med hur jag menar nu?
Jag förstår :) Låter mycket bra!

LÅTER PRIMA