Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 564 ggr
Ylva_Sundbyholm
0

Vad har hänt med dig?

Min pojkvän åkte upp till Sundsvall i onsdagskväll, och fortsatte i torsdags kväll upp till sorsele där han skulle på sin morfars begravning. Jag pratade med honom i telefon på onsdags kväll och sen en snabbis på torsdagskvällen, då hade dom ca 30 minuter kvar att åka så han skulle ringa när dom kom fram. Men han hörde aldrig av sig så jag tänkte att det väl hade blivit försent när dom kom fram. Men inte heller igår ringde han och jag försökte inte ringa förrens på kvällen då jag inte var säker på vilken tid begravningen skulle hållas. Men när jag väl försökte ringa så var mobilen avstängd, och är så fortfarande. Så nu är det nästan två dygn sedan jag hörde ifrån honom. Vi har bara varit tillsammans i två månader så jag har inte träffat hans föräldrar än(dom bor i sundsvall, vi bor i eskilstuna) vilket gör att jag inte vill ringa dom. Men nu börjar jag bli riktigt orolig om det har hänt något.. det är inte likt honom att bara stänga av mobilen och jag var med när han lade ned mobilladdaren så det borde inte vara att bara batteriet är slut…

vet inte vad jag ska göra, va bara tvungen att skriva av mig lite.

tindra21
0

Jag förstår dig jag hade själv varit våldsamt orolig.Fast i dom flesta fall brukar det finnas någon naturlig orsak ändå…

Du får väl vänta ut tiden och hoppas på det bästa hade minsann inget annat tips just nu att ge…

Kram Maria

kermit
0

Oj, förstår verkligen att du är orolig. Vet du vad hans föräldrar heter eller någon av hans syskon, så du kan hitta deras nummer och ringa till dem? Svårt att avgöra vad man ska göra i en sådan här situation, men att inte höra av sig på två dagar, inte ens via sms, verkar lite mysko. Jag vill inte spä på din oro, men om du inte hör av honom, så försök kontakta någon av hans övriga familj.

*kram*

adiafora
0

Oj, det låter jobbigt det där. Förstår att magen är full av gnag.

Orkar du inte vänta så kan du kanske höra med någon av hans kompisar om de hört av honom. Vill du inte ringa hans föräldrar så kanske någon av hans vänner känner dem bättre och vill ringa?

Hoppas han redan ringt upp medan jag skrivit detta.

Kram

Ylva_Sundbyholm
0

#2 Jag lyckades hitta hans mammas nr på enrio. Så har jag inte hört något av honom på måndag tänkte jag att jag får ringa. Han skulle komma hem imorgon så ja kan ju åka förbi hans lägenhet i morron och se om han är hemma, är han inte det så får jag försöka få tag på någon.

Det har inte känts som att han är en sån kille som bara sticker utan att säga något, och vi har haft det bra tillsammans inga förvarningar på att han skulle vilja bryta upp det..

Ylva_Sundbyholm
0

# 3 Problemet är att jag inte känner någon av hans kompisar då han flyttade hit från Luleå i maj, så han har inte några nära kompisar här nere än.

Tyvärr har han inte hört av sig än :(

Martin
0

Att inte veta är alltid jobbigt. Jag hade nog försökt få kontakt med hans föräldrar eller ringt något sjukhus för att försäkra mig om att han inte råkat illa ut.

Hoppas på det bästa för dig/er.

mvh Martin