Söndag eftermiddag
Och vi är fortfarande sjuka är så himla less på sjuka barn och att inte känna sig pigg. Helgerna ska man ju göra roliga saker tillsammanas.
Större delen av helgen har jag varit i erat sällskap här på relation i fokus. Vad har ni andra gjort eller vad händer på en söndag hemma hos er??

jag har mest jobbat i helgen, o varit hemma… o lite snabbt i stallet på mornarna.
nu ska vi snart åka till min sambos bror o hans tjej, som även är väldigt goda vänner o käka pizza o bara umgås….
känns som en riktigt slappardag.. :)
Tja, vi har ju då kommit hem från våran lilla utflykt. Helgen har varit väldigt trevlig, intressant och givande. Tycker ju att du har gjort ett jättefint jobb och skrivit mycket här i helgen tindra21, lite chockande när man kommer hem och det är hur mycket som helst å läsa, skitskoj alltså. Nu blir det väl att sitta här några timmar och sen åka ner och ta nått ätbart på pizzerian innan dom två äldre barnen kommer hem.

#2 hihi jag har väl funnit min plats liksom
Relationer är ju både roligt att skriva om och ta del av vad andra tycker och tänker framförallt är det ju något som berör alla..
Vad kul att ni fått en bra helg
Ja jag har denna söndag ledig och nästa söndag ledig sen ska man jobba alla dagar ända fram till juldagen..Egentligen skulle man väl planera och köpa julklappar men det känns för tidigt..Istället blev det en promenad längst å-promenaden och nu ska vi ta en fika med ungarna..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Ikväll så drar jag in till Uppsala och kollar på brorsan som har konsert!! :D
Ikväll ska jag sitta ensam hemma med hunden, igen …
Jag sitter och väntar på att fd ska komma .. sen blir de att prata och kanske kolla film. Jag kanske borde äta något snart me:P
Lungt blir det iaf, nu ska jag dra ett lager foundation över ansiktet och sen gå ut med hunden, så de är klart;D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Söndageftermiddagar brukar vara ganska ångestladdade för min del. Speciellt en sån här söndag som igår då både jag o sambon varit sjuka. Jag har varit dunderförkyld sedan förra lördagen, och sambon har varit förkyld sedan i torsdags. Vi har bara slappat o sovit under helgen. Så gårdagseftermiddagen var inte bättre den heller. Hade haft planer på att åka o fika nånstans, men ingen av oss orkade. Tvn va vår bästa vän igår =)