Arg...
Ja vad ska jag säga…är just nu bara så förbannad över den skit kastning som verkligen kan på gå på forum. En av vad jag trodde goda vänner slutade och prata med mig ett tag,men jag visste att hon hade det jobbigt och mycket att stå i så jag tänkte det får väll vara till senare när allt kanske lugnat ner sig. SÅ kontaktade henne nu för ett par dagar sen och fick till svar att jag tydligen (enligt en tredje part) skulle ha snackat skit om henne. Det visade sig i efter hand att ett meddelande till tredje parten ifråga hade varit utsatt för fri tolkning. Nu då tyvärr så tror min x-goda vänn tydligen mer på den tredje parten och allt jag kan göra är att sörja hur en god vänskap bara rasar ner i ingenting…
Min fråga blir då, vad denna vänskap så bra, om den går under av detta lilla?
Fruktansvärt tråkigt att sånt händer. Så mycket kan gå fel över nätet.
Men du kanske ska fundera lite över hur bra vän den där x: vännen egentligen var om hon litar på någon annan mer än dig!

mm sant…men ändå sorgligt när man trivs så otroligt bra med en människa…
Javisst är det sorgligt :/

jaja hon kommer inse sitt misstag, tro mig
Jag förlorade en av mina allra bästa vänner på det här viset. Jag hade sammanfört tre av mina goda väninnor för jag trodde vi tillsammans kunde ha mycket gemensamt. Det funkade i något halvår, sen rasade allt samman och allt var förstås MITT fel.
Jag tog för mycket plats (jag hade en central roll från början eftersom jag sammanförde dem) och en av tjejerna var avundsjuk på min relation till min bästis, som också var en av tjejerna. Så hon hittade på massa skitsnack som hon påstod jag hade sagt, och min bästis trodde på detta. Tyvärr. Inget jag sa kunde ändra på detta.
Jag kände mig kränkt, förorättad och oerhört ledsen. Jag väntade då mitt andra barn och kräktes nästan tarmarna ur mig av sorg över den förlorade vänskapen. Det är tio år sedan nu och det är fortfarande ledsamt att tänka på..
Ja, ibland kan man undra vad det är för tack man får :/

Hrmf, glöm henne… :/ Hon verkar inte seriös som litar på andra mer än dig.