Medlems presentation!
Tänkte att vi kan få en medlems presentation här ,jag som är ganska nybliven medlem:
Tror det saknas en del i ditt inlägg?
SharpMissy
35 år
3-barnsmamma
intresserad av sex och relationer
sajtvärd på Relationer
snäll
kontorsråtta
numer icke-rökare (stolt!)
glad
~(_I_) ~ (_\_) ~~ (_/_)~

#1 Hur menar du? Du menar att jag själv måste presentera mig eller…Lugn det kommer!
SeaHawk
35år och far till ett eget och 2 bonusbarn.
jobbar innom skog, gift med SharpMissy.
Är social och försöker vara trevlig för det mesta, hur man lyckas ligger ju i betraktarens ögon.
Jag är en snäll och rolig tjej som bor tillsammans med min kille och hund. Vi är förlovade.
Arbetstränar för tillfället. Har innan jobbat på dagis och med industi.
Älskar att disskutera och blir ibland missförstådd. Så det kan ju vara bra att jag här berättar att man inte ska ta mig som otrevlig, för det är jag inte. Jag bara utrycker mig lite speciellt ;)
Jag bor då i Uppsala, blir snart 18 år, pluggar sista året på gymnasiet där jag läser Sam-Sam och sedan ska jag väl hitta på någonting att göra efter skolan också.. Jag ska plugga vidare i alla fall men till vad vet jag inte………..än..
På fritiden så leker jag i stallet med tre galningar till hästar.. En stor älg som jag säger, medan andra påstår att hon är ett varmblod (en sådan där travhäst för er som inte är så insatta), en snäll liten islandshäst som gör allt man ber henne om och till slut en ung och galen islandstös som jag vill skicka till slakt var och varannan gång jag rider..
Annars så sitter jag gärna här vid datorn och iFokus, när jag inte tittar på fotbollsmatcher på TV där jag först och främst följer mitt favoritlag Juventus.. :)
Tränar även lite på skoj med min lilla hund Nero som.. Eller hund och hund vet jag inte, jag tycker han påminner om en korsning mellan utter och bäver.. Ja, avgör själva..

Har ju en ganska väl sammansatt presentation på min egen sida fast nu kör vi väll en här med.
Maria heter jag gift med Stefan och i vår familj ingår 3 barn och 1 tonåring. Har dessutom 3 Norskisar.
Jobbar som Chefs säljare inom telefoni och it branschen.
Är ganska social och upplevs oftast som en person som manupulerar andra, kan stämma då dom flesta bra säljarna har just den gåvan sedan har jag oturen att veta vad folk tänker och tycker innan dom har sagt det själv..
Jaaa är väl annorlunda, men vem fan vill vara som alla andra?!?

Jag är en göteborgstjej på 21, snart 22, som jobbar inom vården. Just nu går det mesta av tiden åt till packning och planering inför flytt. Jag är intresserad av film, musik, djur, inredning, resor och umgås mycket med familj och vänner. Sitter mycket vid datorn med, är ett bra sätt för mig att koppla bort och slappna av. Uppfattas av dom flesta som blyg och tystlåten. Dom som känner mig ser mig som pålitlig men virrig och ibland lite tokig.
Hejsan .. Jag är Lisette och är 20 år gammal. Bor i en fin två med min hund Ecko (Amstaff/Dogo Argentino) och kissen Móri (Cornish Rex). Har ett stort intresse för inredning, så försöker göra de till det bästa här hemma, har dock inte råd med mycket just nu. Älskar musik i alla dess former och älskar att sjunga själv (gick musikklass från 4:an till 9:an) Tycker mycket om film, tittar de film ungefär varenda kväll. Ser dem flesta innan dem kommer ut också.
Jag är nog FÖR snäll mot mina medmänniskor, för jag får oftast lida för det. Dem som inte känner mig ser mig som blyg, snäll och tystlåten. Dem som lär känna mig eller känner mig bra vet att jag är självständig, omtänksam, pratar som in i helvete!, busig och ibland rent ut puckad! (på ett bra sätt;))
Jobbar inte med något just nu (vissa dagar med blommor, men inte för länge tror jag) Söker jobb varenda dag i ett ungefär. Älskar shopping och allt vad de innebär.. eller ja, förutom att pengar går åt!
Hopp hej:)
(på bilden, Ecko o Mori)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linda
Jag är en engagerad människa som går 100% upp i det jag gör med stor entusiasm när jag tycker det är intressant och roligt. Jag har svårt för "måsten" och rutinmässiga plikter.
Jag är nyfiken på mycket och tycker det är bättre att veta lite om mycket, än tvärtom.
Hyfsat drogfri, tänker aldrig gifta mig och är svag för vackra förpackningar.

o med droger menar jag kolhydrater och koffein.

34-årig tvåbarnsmamma…
Pluggar (4 veckor kvar yippie!!)….
Har villa, vovve, katt och akvariefiskar…på sommaren även ett par aborrar i badkaret….
Pysselkärring….
En fruktansvärd optimist….
Extremt svag för tomtar…

Maria
Bor med min sambo Love i hus. Har en hund, Udda (bearded/border collie blandning) och 2 katter. Shettisen Anton är utlånad. På dagarna pluggar jag till lärare och övningkör.
Martin
32 år. Singel. Malmö.
Intresserad av det mesta som innefattar sociala kontakter även om jag prioriterar egentid också. Fotograferar - helst djur och natur men även människor försöker jag ibland mig på att föreviga.
Medarbetare på Svensk Natur, Djurfoto och Foto. Även om jag för tillfället nog mest är på den här sidan 
mvh Martin

Johanna heter jag… 23år , arbetar som boendestödjare i Huddinge.
Sambo o förlovad m Daniel,23år.. vi bor tillsammans m 2 katter (nisse o Gurra) i en lägenhet i Trångsund, södra sidan Sthlm.
har även en häst, Natasja, som är ett 10årigt halvblod.
är svag för snabba o snygga bilar o kör gärna runt i våran Octavia RS-05 som är stylad o chippad(260hk)… även om jag mest nu förtiden får ratta runt saaben då vi inte vill köra skodan så mkt höst/vinter tid… o inte gärna ha den som stallbil. :)
är snäll, kanske för snäll… o tycker om dom allra flesta…
tycker mkt om att vara för mej själv, även om jag samtidigt är ganska social av mej…