värsta dejting minnet!
Ha rni ngn varit på en dejt där ni bara velat gå därifrån??
Jga va på en i fredags, jag ville bara dra därifrån!! Han sa hela tidne va tänker du på vacker, va gör du söt i varje mening.. och ajag kände lite slisk varning!! så frågade han om ja ville följa med honom å jobba haha!!

haha….usch, ja….det är ingen höjdare det där.
Jag var på en dejt där det var tvärtom! Vi hade snackat lite på msn och han verkade fin på alla sätt o vis. När vi väl träffades så såg han inte alls så som bilden han hade uppe ( surprise, surprise!).
Vi åt, och pratade politk, vilket var hans liv i princip och jag har inte vidare koll på partierna förrän två veckor innan val, och så var vi runt och kolla lite i affärer, och det visade sig att vi var FULLSTÄNDIGT varandras motsaster. Tillslut sa han; du, jag tror inte det här är lönt! Först blev jag lite förvånad över att han sa så, men sedan höll jag med. Hahaha…Vi sågs inte mer.
Ändå bra att ni va ärliga!!!
han som ja träffade hetr carl philip kallar han för CP:p han smsade mig och messade mig typ fem sms jag svarade inte.. känner mig lite taskig…

Ja, sätt dig i hans position. Hur reagerar du om någon inte svarar på dina sms? Hur hade du velat att någon sa att de inte var intresserade? Och sedan gör du så , och får hela saken ur världen =)
haha jag vet!! jag e dålig själv. Men jag får säga de till honom när han e onloggad:)
Mitt värsta dejtingminne är nog då jag träffade en kille från nätet. Tog med honom till en fest hos mina bästa vänner. Snacka om att han vart malplacerad ;) Inget gemensamt med vakren mig eller mina vänner. Kostym och allt hade han ;)
Det är många år sedan nu, en tjej jag träffade på en nätsida. När jag öppnade dörren stod en helt annan tjej där och en av de första sakerna hon sade var "jag vet att det inte är mig du sett på bilderna, men min väninna är mycket sexigare än mig så jag skickade bilder på henne istället…"
Lite oklart varför jag ändå bjöd in henne på middagen, men när hon svepte de två första glasen rödvin rakt upp och ner så sade jag att det nog började bli dags för henne att gå. Och så blev det också. Det är 8-9 år sedan. Jag ryser fortfarande vid minnet av det :o)
mvh Martin
Ha ha ha ..har många knäppa dejter..En av dom va en kille som kom springande i kungsträdgården..han hade missat tåget..problemet var att han hade svettpölar under armarna och HELA ryggen så den skjortan va inte fräsch..dessutom gick det inte att prata med honom ..allmänbildning HALLÅ HO HO..En annan normalviktig killa vägde 150KG…frächt…En annan kille kom indundrandes i min lilla stad i en linjebil..JÄTTE lastbil..studsade ur förar sätet i ett par shorts som va så slitna så man såg kalsongerna samt en urtvättad t-Shirt som va 3 nr för liten till den ölkaggen på fötterna hade han ett par tofflor som inte fanns några hälar på..Jo jo tänkte jag han byter väl om …men icke ..detta va hans normala outfit..Det är vid sådana här tillfällen man får hålla masken ..ha ha ha ha
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Hmm. Den enda dejten jag har varit på var jättelyckad med allting. Det hemska vara bara när vi satt i Kungsträdgården efter middagen och sedan blev jag rånad (av ett gäng) och bestulen på kameran, ipoden, bankomatkort och pengarna.
Förbaskat synd på en sådan mysig kväll.