Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1063 ggr
[helenal]
0

Ahh tror jag dör!

jag tycker om en kille sjuk mkt!!! ska jag s'äga de??

Trazzel
0

Klart du skaGlad Kan kännas jobbigt att säga det, men säger du inte så får du ju aldrig veta om känslorna är besvarade och då kommer du att gå och fundera sen "tänk om" och det kan driva en till vansinne. Är känslorna inte besvarade kan du gå vidare (kanske lättare sagt än gjort, men iallafall så vet du) och om känslorna är besvarade………. då var det ju värt lite pinsamhet, eller hur

You go girl!! Håller tummarna

zeretki
0

Helena, är detta ännu en ny kille eller är det någon av de du dejtat?

Efter alla dina inlägg tycker jag nog att du skulle må bra av att inte dejta alls ett tag, att vara singel och fokusera på dig själv istället.

kermit
0

Mitt svar är nog en kombination av de två ovanstående.

Klart du kan säga att du gillar killen, men var försiktig så du inte snurrar in dig i en ny härva av svårtolkade sms som gör dig ledsen och Msn stunder som tar mer enerrgi än vad de ger….  Det är mina tankar om det här, och eftersom jag inte vet om det är en ny kille, eller någon av de som du redan berättat om, så kan jag inte heller säga så mycket mer.

Karmatarerskanise
0

Håller med kermit

[helenal]
0

det r inte annu någon ny kille. Utan en kille ja redna träffat två ggr och vi ska ses nästa vecka igen. Det var jag som frågade och han sa visst men får bli nästa vecka dock. Iochmed att ahn ska till föräldrarna denna veckan som han sa redna innan jag frågade å att jag e sjuk. men jag säer nog de till honom när vi ses..