Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1008 ggr
pson
0

the frog is reborn

Ja, jag är en otålig människa, och nu har alltså kermit få gå över på andra sidan för gott.

Jag heter alltså numera  -pson- som är en förkortning av mitt efternamn. Linda i alla former var redan upptagna.

Jag måste erkänna, det känns väldigt märkligt att inte vara "mig själv" längre…men jag ska nog finna mig tillrätta med mitt nya nick.

// Linda

[SharpMissy]
0

Du vänjer dig nog ska du se. Om ett tag så kommer du ändå identifiera dig med ditt nya nick.

Vi vet ju alla vem du -är- och det är ju det viktigaste!

Välkommen in som fortsatt Medarbetare med ditt nya nick!

pson
0

Tack för det! Glad

SeaHawk
0

Hmm, jag saknar den lilla gröna iaf… Gråter

pson
0

det är ok att sakna honom…han var en fin groda…  jag ska ha ett kort till hans minne i mitt fotoalbum….   *torka tårarna*

Rickard07
0

Varför bytte du nick?

pson
0

För det var ett önskemål från iFokus, eftersom jag ska har ansökt om en egen sajt. Då krävs det att värden ser ut som en människa  ;)

Rickard07
0

#6, Okej.. Vad är det för sajt då?
www.kermit.iFokus.se ? :-)

pson
0

#7 Det är inte officiellt ännu Hemlis

Rickard07
0

#8, Nähä? Och?

Martin
0

#9 Gissningsvis betyder det att vi får vänta till kerm… f'låt, -pson- väljer att göra det officiellt :o)

mvh Martin

pson
0

#9  Du ställde en fråga och jag svarade på den…

Rickard07
0

#11, JA men vad innebär det? Vet andra som har tisslat om sajter som ej vart lanserade osv så?

pson
0

Det innebär att det bara är jag, och de som är direkt involverade i den,som vet.

Maja
0

R.I.P. den söööta grodan.. :(

Haha, nu kommer jag blanda ihop dig med alla.. :P

Rickard07
0

#13, När kommer det ut så att säga då?

pson
0

#15 så fort det är tillräckligt med artiklar och material o.s.v. så att det finns något att titta på  när man kommer dit  =)

Johanna
0

spännande m ny sajt :)

Rickard07
0

#16, Funderar nyfiket över vad det kan vara.