Romantiska filmer?
Hej!
Jag är ny här, detta verkar vara ett intressant forum.
Börjar direkt med att ställa en fråga.
Tycker ni om romantiska filmer?
Vilka föredrar ni osv?

Jag gillar romantik, men jag ska vara på humör för det. Och det får inte vara för sliskigt och sött. Jag tycker Moulin Rouge och Pianot är romantiska filmer…och Chocolate. Det är nog min smak på romantik….

Vad tycker du om för något Christoffer75?
Jag är inte mycket för romantiska filmer, men en film som berörde mig något oerhört var Broarna i Madison County och den kan väl nog anses som romantisk. =)
Får hålla med dig i Moulin Rouge den faller mig i smaken.
Likaaså Titanic gillar jag, inte enbart romantik i den men romantiken finns ändå där.
Men undrade mest om ni hade något tips, jag själv är inget filmfreak så jag har inte sett så många.
Pearl Harbour. I hennes skor, The Holiday, Änglarnas stad, Den engelske patienten, Kate och Leopold,
Det är både romantik och drama. Jag är en total filmgalning
sen är det ju upp till var och en vilken sort man gillar, me lite tips iallafall

En Officier och en gentleman…
Vad heter låten….
Up where we belong va ….
KANON FILM KANON LÅt

Alltså, jag är en sån där romantik-nörd som kan titta på filmer som "Min bäste väns bröllop", "Fyra bröllop och en begravning" och "Pretty woman" hur många gånger som helst!
För att inte tala om Bridget Jones! Det är väl också romantik?

Ja dessa rulla ju oavbrutet om manhar alla kanaler som 3 an och 4 an förut ett par ggr inom loppet av ngra månader.

Pretty Woman är en självklar favis
Jag är INTE alls mycke för sådana filmer. Alla är ju olika. Kanske ålder? jag vet inte :) Är ju ingen ung person längre :) Det är säkert olika där oxå? Så som med mycket annat!
Beror på vad det är. Jag gillar olika genrer, romantiska komedier också. Men det ska vara bra då, jag kan titta på mycket men för att gilla det ska det vara bra.
Amélie från Montmartre tyckte jag var romantisk. 
Pretty Woman nämnde någon, ja den är ganska bra.
Änlgarnas stad helt klart :)

skräck film brukar vara bra om man vill kramas *ler* annars en romantisk film det måste väll vara ååå den är sååå bra
pianisten den e sååå bra

Förnuft o Känsla är en av mina favo
En officer och gentleman. Den engelska patienten - wow…

In the mood for love, den mest fantastiska romantiska film jag någonsi sett…..
Sedan gillar jag när harry mötte sally, finns mycket mer i den filmen än "resturang cenen"
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss