Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1439 ggr
Lia
2019-10-24 21:06
1

Bröllopsresa

Nästa år ska jag och min sambo gifta oss efter 10 år tillsammans. Det blir antingen i augusti eller november, och vi tänkte oss en helg. Vi har inte så stor budget, dock vet vi ännu inte hur mycket vi kan spendera. Ingen av oss har speciellt höga krav, däremot får det inte inkludera flyg, eller vara i Skåne eller på Gotland. Annars tar jag tacksamt emot alla tips, både sommar- och höstidéer!

Åsa S
2019-10-24 21:16
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Båt till Riga jättefina art noveau hus, mysigt i gamla stan där man kan äta bra till låga priser jämfört med svenskt mått, marknaden i de gamla zeppelinhangarerna, KGB museet, fina parker etc.

MissClue
2019-10-25 02:30
0

Bila i Norge? ngt som heter trollstigen ska visst vara väldigt vackert. vet inte om ni kan tänka er att sova i tält, men då kan man spara in lite pengar och kanske unna sig några nätter på hotell. Har man stormkök så kan man komma undan billigt med frukost, lunch och äta på restaurang  eller liknande på kvällen.

I love not man the less, but Nature more…

mostermimma
2019-10-25 07:53
0

En tur med inlandsbanan kanske kunde vara något? Det har även paketresor med olika typer av teman. https://inlandsbanan.se/

Eller en spa-helg på något trevligt ställe i någon svensk stad?

OlgaMaria
2019-10-29 18:25
0

Båt till Riga tycker jag är en jättebra idé. Ganska "exotiskt" men på nära håll och inte dyrt. Eller något annat kryssningspaket. Eller någon herrgårdsweekend. Friiberghs, Stallmästaregården, Grythyttans gästgivaregård är fina alternativ i mellansverige. Att gå på någon konsert med någon musik ni gillar kan vara kul också.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Lia
2019-10-29 20:00
1

Tack för alla fina förslag, jättebra allihop! Jag ska skriva upp allt och så får vi fundera på för- och nackdelar med alla. Nu har vi beslutat oss för att vi ska gifta oss den 1 augusti😍

OlgaMaria
2019-10-29 20:32
0

Secret Escapes brukar ha bra rabatter på fina herrgårdar mm. Går inte att boka så jättelångt i förväg dock men kanske 2 månader innan. :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus