MINGEL-kväll *ot*
vad händer i kväll och vad har ni för planer för helgen?
Ikväll blir det idol och annat TV glottande.
Imorgon har jag inga planer och inte på söndag heller.
Är ju åter igen den helg då älsklingen jobbar :(
Ikväll Idol sen tillbaka hit till er såklart! För dem som är här kan vi ju försöka chatta i en tråd. Inte riktigt lika interaktivt, men det funkar ju det oxå.
Imorgon är det stallet för lilltjejen och sen shoppa lite och så hem igen… sen skulle vi ju egentligen försöka städa lite på altanen också… hrmm… söndagen får vi nog offra några timmar till det…..
Ja jag kommer in igen efter idol. Ni är ju mina favoriter här inne :D

fattas annat….

Imorgon ska jag bli miljonär och på söndag ska jag adventsfika, det är helgens planer.
Ikväll blir det bara lugnt nu, har julstädat hela dagen så är helt slut i kroppen!
I morgon firar jag och sambon 2 års förlovning och 3½ år tillsammans så då ska vi äta gott, dricka lite vin och bara ha det bra :)
Rickard07 ; Vad ska du göra med pengarna? Några stora planer? :P
#5 Rickard du är för skööön!! =)

haha jag är redan miljonär och inte blir man mkt gladare för det*fniss*Undra just om dina plabner slår in Rickard
#9 Jag som inte är miljonär tror att jag hade blivit lyckligare av mer pengar ;) Av att kunna röra mig mer pengamässigt, ist för att få avstå från saker som jag vill för att jag inte har råd.
Får man fråga om du vunnit pengar eller du har sparat ihop dem?

Jag har jobbat mig till varenda krona men så är jag säljare och tjänar mer än vanliga svensson brukar göra;) Hur mkt förtäljer inte historien men jag klarar mig;)
Då måste du ha bra hand om pengar :)
Tyvärr är jag inte en person som passar till säljare :)
Säljare, är det sånna som ringer hem till folk, eller sånna som går hem till folk elelr gäller det försäljning till företag?

Hmm har man mer än 50000 kr/månaden så är det svårt att göra av med stålarna, ialf ja.Jag är chefsäljare och jobbar med större företag, skulle aldrig falla mig in att sälja till privatpersoner,,,

#7, Japp, beroende på hur mycket jag vinner såklart men.
Investera i aktier, har ett grymt tips som såklart bara kan gå bra hehe. Detta gör jah nog även vid "liten" vinst.
Julklappspengar, kanske några extra fina julklappar.
Slipper snåla jämt i nån månad framöver.
Kan sticka till McDonald's när jag är hungrig nåra fler gånger än det senaste 5-6-7-8 veckorna.
Spara till Åby den 15 december då nya miljoner skall skördas.
Köpa lite kläder, cardigan, skjorta står högt på önskelistan.
Köpa nytt FRIkort.
Som du ser, jag behöver vinna både en två och tre miljoner för att jag ska bli nöjd ungefär.
#8, Haha tack tack :)
#9, Skitsnack tror jag som aldrig vart miljonär iofs men. Klart man blir gladare då, du behöver inte jobb på STÖRT för att klara din ekonomiska situation, stress och dylikt kan undvikas.
Min pappa som jobbar på bank tycker i alla fall att det också är en god idé att bli miljonär, för han försöker varje vecka med ;-))))
#14 Låter fint att du skulle köpa fina julklappar, att du tänker på andra :)
Jag hade själv också behövt ett par miljoner känner jag :P Eller 40, jag menar vem skulle tacka nej ;)
#13 Bra, för de där som ringer hem till en eller kommer hem till en är ju bara för jobbiga! En plåga!
Inte en dålig lön alls du :)

#15 jag överlever och det är det som är viktigast…Pengar är mkt men inte allt… Hade hellre varit frisk och kry..
#16; låter som om du inte är frisk och kry? Usch! Beklagar!

Missföstå mig inte jag lär överleva… jag fick hjärtsvikt med mitt sista barn. jag kan hantera det och det är min vardag nu:=)

#15, Jo det vankas ju jul snart så…
#18*pust* Det var ju bra :) alltså att du lär överleva :)
#19.. VA? är det snart JUL????+ shit ;) hehe skojja
Men det är inte alla som hade tänkt på andra om de hade vinnut pengar. Många blir ego då faktiskt.

#20, Nänä men om jag vinner MYCKET pengar så finns det nog plats åt lite omtanke med.
Det är bra de :)

Lycka till Rickard! Jag håller alla två tummarna!! ;) * psst…jag PMar mitt kontonummer ;) *

OOoo..imorgon kommer min syster och mamma på besök!! Vi ska gå i stan, äta gott och mysa: Jag har inte träffat syrran på evigheter!! Jag längtar! Och på söndag…. hmm… inget vad ja kan komma på nu iallafall =)
pson; låter ju jättemysigt :) Hoppas ni får en super dag :)

Tack Hera! =)

#23, Ja vinner jag över en mille får du 1000:-.

Ska vi skaka hand på det? =)

#28, Gärna.

#29 Du din filur… För du "råkar" väl inte vinna något nu..hahah..

#30, Haha chansen är 0.00000000000001% men den finns.
Brukar man inte säga "den som tycker pengar är oviktiga har aldrig upplevt riktig fattigdom"??:P
Jag skulle iaf må otroligt mycket bättre med pengar. Då skulle jag kunna betala hyran och faktist ha något över till mat och grejer.. de vore nått de..
Så att man inte skulle må bättre av lite mer pengar tror jag inte alls på..
Jag ska inte göra ett dyft tror jag. Alla är borta och ingen är här;P Men alla andra får ha de så bra:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Igår var jag på julkonsert i tjörkan, jättehärligt! Vi har en "fameskola" i kommunen där sång/scen/stylingelever utbildas, och de höll en hejdundrande konsert - jätteduktiga!
Idag har jag varit på kurs med hunden i ösregnet, det var blött men kul. Tränade spår, jätteroligt!
Imorgon är det innebandymatch för mellansonen, sen adventsfika med grannarna och sedan gospelkonsert på kvällen.
Sen… sen… sen är det väl måndag igen 

#32 Pengar löser vissa problem, men fortfarande hävdar jag att pengar inte gör en lycklig!
Det är trotts allt så att livet blir vad man gör det till;) med eller utan pengar.. Sedan så underlättar det dock men det jag vill komma fram till är inte att pengar är lika med lycka tror man det är man ute på hal IS..
#34 Nene, du missuppfattar mig isf. Lycklig blir man väl inte av pengar, de blir man nog mer av bra vänner, kärlek etc. Men ändå, går de bra för en och man lyckas så blir man ju glad?
Som jag menar, med mig. Jag sitter ibland och mår jätte dåligt, har världens sten på axlarna för att jag inte kan betala alla räkningar. Och att jag KANSKE inte har råd att ens bo kvar! De tryter på en och då MÅR man faktist bättre av pengar. Pengar styr nästan hela världen och har man inte pengar kommer man inte långt. Förstår du mig då?
Men riktig lycka kan inte mätas med pengar, de håller jag med om!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ok… Jaa då förstår jag;)

-pson- ditt banknr?
Om det nu hade gått så bra, jag började i nerförsbacke men slutade i BRANT uppförsbacke.
#37 Du menar alltså att du vunnit mer än en mille och tänker sätta in tusen kr på -pson-s bankkonto?
Hrrmm…. i så fall vill ju jag som Sajtvärd få någon yttepytte liten cred för att man då har den här sajten…*host*
;-)

#38, Näää "Om det nu hade gått så bra…".
#39 Aah, dumma jag tolkade uppförsbacken som att det var en växande hög med pengar!! *suck*

#40, Hahaha :D Ja så hade jag gärna velat tolka det med…
#41 Precis! Som Joakim von Ankas pengabinge att klättra i!!