Kan killar smaka olika?
Jag undrar en sak när det gäller oralsex och när killen kommer. När jag gav oralsex till mitt ex så smakade det inte särskilt bra alls när han hade kommit. En frän bismak liksom. Så jag slutade ta det i munnen och lät honom komma på brösten eller någon annanstans istället.
Med min nuvarande kille är det inte alls så. Vi hamnade i en spontan situation där vi inte visste var vi skulle göra av det när vi var klara. Det fanns andra människor i samma hus och det skulle se konstigt ut om jag plötsligt sprang förbi dem till toaletten samtidigt som jag försökte hindra det från att rinna ur mig. Vi hade inte något papper att torka med heller. Så vi avslutade sexet med att han kom i munnen mest av praktiska skäl. Då märkte jag att det knappt smakade något alls! Ingen frän bismak över huvud taget, mer som vanligt saliv fast kanske lite saltare och en annan konsistens men ingen dålig smak alls. Jag har testat det några ggr till, mest för att vi båda gillar att variera hur vi avslutar sexet och var han sprutar någonstans. Och inga problem med smaken alls de gångerna heller.
Är det helt enkelt så att killar kan smaka olika? Har ni märkt av någon sån skillnad, antingen mellan olika killar eller med samma kille fast vid olika tillfällen?
Ja. Spermans smak kan påverkas av flera saker. Livsstil och matvanor, till exempel. Sen är det väl bara rent biologiskt olika skulle jag gissa på. Precis som att vaginor luktar/smakar olika också.
Man har ju hört att smaken på sperman kan påverkas av mat och livsstil, och även att specifika livsmedel ska göra smaken bättre eller sämre. Sparris ska tydligen göra att sperman smakar blä medans ananas gör att den smakar godare. Men annars bara att hälsosamma matvanor överlag ger bättre smak. Har dock ingen erfarenhet av sådana samband själv då jag undviker att ta det i munnen.
Absolut att det varierar, det är väl helt självklart?🤔 Det beror till en del på mat och livsstil och dels genetiskt skulle jag vilja påstå. Vissa smakar inte gott hur än hälsosamt de lever och äter.
Ja de kan smaka olika - precis som vi :)
Kosten påverkar bland annat
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.