Relationer iFokus

Relationer

Etikettotrohet
Läst 1193 ggr
LaPrincipessa
1

Är porr otrohet?

Jag tycker inte det! Vad tycker ni?

MonicaLagerquist
1

Nej.

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
5

Nej det är det inte

Däremot skulle jag inte acceptera liveporr eller chattporr, för det är för personligt

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lussan20
12

Det beror på? Om man byter ut det mot att ge sin partner kärlek  och hen känner sig misslyckad och oälskad. Svek är svek. Men om båda tycker det är okey och ingen känner sig misslyckad så är det väl upp till varje par och person…Mvh/WL🌺

Dioramabyggare
1

Nej, inte porr i sig.

NoEnd
11

Nej det tycker jag inte. Skulle själv dock inte vara tillsammans med någon som kollar då vi antagligen är för långt ifrån varandra med våra värderingar i livet.

Karmatarerskanise
0

Inte att läsa en porrtidning eller titta på porrfilm.

Lussan20
4

NoEnd håller med dig.

Men det gäller att man gjort det klart vad man inte accepterar så det inte blir ett avslöjande som smärtar. Jag tycker själv att det är äckligt att se andras privatliv, både gräl, bråk och sex. Skulle aldrig se en porrfilm. Det känns mekaniskt

kärlekslöst och integritetskränkande även om de i filmen  vet att det ska ses av andra. Men det är helt privat var gränserna går. Det finns personer av båda könen som aldrig skulle kolla.  Mvh/WL🌺

smahara
9

Nej inte otrohet men om man när man börjar förhållandet kommer överens om att porr inte är okej så är det ett stort svek om den andra partnern ändå tittar på porr. Porr är aldrig okej i mina förhållanden. Håller inte killen med om att vi ska ha ett porrfritt förhållande så blir det inget förhållande heller.

Herveaux
2

Nej, jag tycker inte porr är otrohet.

// Harley

sp0ngeb0b
4

Det är något man får komma överens om inom förhållandet. Jag själv tycker inte att det är otrohet, men jag håller med om att liveporr är värre. Såg en film härom dagen på TVn där en kvinna kom på sin man med att titta på liveporr, och det visade sig att han pratat med samma tjej i 10 månader och hade känslor för henne. Så han åkte ut ur huset. Jag hade nog gjort samma sak om det hände mig.

LaPrincipessa
1

#10 Jag håller med dig, liveporr är big no no!

Karmatarerskanise
3

Porr för mig är helt opersonligt. Blir det chatt eller annan kontakt är det absolut inte ok.

Vildamyra2
1

Hade inte tyckt att det var ok om min sambo hade tittat på porr. Hade inte gått så långt att jag kallar det otroget men hade ändå inte känts ok för mig

OlgaMaria
1

Jag tycker det är en slags otrohet.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus