Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 964 ggr
Rosen82
2020-06-23 00:16
0

Inga känslor kvar

Jag och mitt ex gjorde slut för att känslorna tog slut. Det var ca en månad sedan och det var jag som tog upp det och han kände likadant. Sedan sa vi som man brukar att vi kan vara vänner men när jag åkte därifrån så tänkte jag Gud så skönt att inte vara tillsammans längre. Har inget behov att ha någon kontakt med honom tyvärr. För 2 veckor sedan 01.30 på natten så hörde han av sig av att tänkte på mig och ville träffas som vänner men jag skrev inte just nu. För 10 minuter sedan skrev han att han saknar mig och tänker på mig och vill träffas som vänner men eftersom jag inte har något behov så skrev jag som det var att jag inte ha något behov att ha kontakt med honom. Finns det något mer jag kan skriva om han fortsätter

Äppelsnäckan
2020-06-23 00:32
0

Var rak och ärlig men inte allt för hård. Säg som det är men att du inte kan hjälpa det och att det inte är personligt, typ.

www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!
www.marsvinspensionat.weebly.com - Marsvinspensionat

[Devya]
2020-06-23 09:22
1

Jag skulle bara ignorera honom. Du har redan sagt hur det ligger till och behöver inte förklara dig själv desto mer. Du är den som väljer vem du vill ha i ditt liv och om han är inte en person som du vill ha i ditt liv så är det ok. Det är inte din skyldighet att fortsätta försöka förklara något så simpelt för en person som inte vill förstå.

-hanna-
2020-06-24 10:00
1

Du kanske ska förklara varför du inte vill vara vänner.

Jag hade blivit ledsen om vi sagt att vi ville vara vänner men sen så är det bara tyst.

[Devya]
2020-06-24 13:25
0

#3 Hon har ju redan skrivit till honom att hon har inget behov av att vara vän med honom. Mer än så tycker jag att man inte behöver säga. 

Han tycks ju ännu ha känslor kvar för henne så det är väldigt bra att hon inte håller kontakten. Det brukar aldrig sluta väl om den ena fortsätter att ha känslor kvar.

[Penn]
2020-09-04 18:40
0

Han kanske bara ville ut o leka lite, sen fattade han vad han gått miste om.

Ångervecka ?????