I lusthuset
Finns för närvarande 17 olika trådar, lite öppnare, lite mer avslöjande och lite mer personligt, intressant läsning och debatt för intresserade.
Japp *puttar upp tråden* Om ni tycker det skrivs många intressanta frågeställningar i vårt öppna forum, så ska ni bara gissa vad som skrivs inne i Lusthuset!!
jamen hit med ett medlemsskap då! 
Japp det ska du få, när du officiellt är medlem i Relationer iFokus. ;-)
Lite förvirrad här.. jag hittar inte lusthuset därinne i listan hos "mina sajter" att bli medlem där.

#3 Hur blir man medlem där då??

jag skulle vilja bli medläm där men är ju inte över 18 så.. vissa saker som ni äldre är mer hajj på o mer privata vill man inte skriva här direkt även fast man skulle vilja ha hjälp o problem lösning :P
#5 dus kriver till sajtägarna :)

#7 aha. ja just det kanske fick ett pm om de förrut. *senil*
#6 Skulle det vara så det är något du vill fråga om men inte öppet så kan du ju om du vill sicka ett pm till någon av oss som jobbar med sajten, vi skulle aldrig lämna ut något om någon eller föra vidare något som man inte vill avslöja.
Mvh SeaHawk
#4 Det finns en artikel på första sidan som heter Lusthuset, om du läser där så står det hur man går till väga och vad det är för något. Sen är du väldans välkommen med en ansökan.