Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 461 ggr
[Leospiritual]
2020-07-07 21:24
0

Ex

Jag vart tillsammans med en kille i ca 3 års tid. Ungefär ett år sen tog det slut och just då tänkte jag inte mer på det. Men nu efter ett år så tänker jag mycket på honom och saknar honom? Är det konstigt? Har jag inte kommit över honom än? Det som går ont i mig är att han gick in i ett annat förhållande nästan direkt vi gjorde slut, var dom tre åren vi hade ingenting? Varför går man direkt till nästa person? Är det inte bättre och ta itu med sina känslor än och springa ifrån dem? Dem kommer väl komma ikapp honom förr eller senare?

Karmatarerskanise
2020-07-07 21:59
0

Det är inget konstigt att sakna något som varit. Extra lätt stunder som man är nere och känner sig ensam. Hur snabbt och hur man går vidare är personligt.

[Grejen1234]
2020-07-08 16:44
0

allt beror ju på, han kan ju redan innan ni gjorde slut tappat känslorna. Jag var med om det! Jag borde ha gjort slut ca 6 månader innan men någonstans hoppades jag att mina känslor skulle komma tillbaka, men det gjorde dom inte. 2 veckor efter träffade jag han med stort H, flyttade ihop typ direkt och är fortfarande tillsammans sedan 6 år

Denna kommentar har tagits bort.