Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2480 ggr
Trazzel
0

Korta kjolar

Jag undrar varför män tycker det är fint 0ch helt ok att se andra tjejer i korta kjolar, men när det gäller sin egen tjej så vill de inte att hon ska ha kort kjol. Vad beror det på??

Alla män är inte så, men jag har flera tjejkompisar där fenomenet inträffar, likaså i min gamla relation.

SeaHawk
0

Alltså, jag tycker det är jättesnyggt med korta kjolar, även på SharpMissy då, tycker det är sexigt att se lite mer av benen.Glad

Karmatarerskanise
0

Trazzel Jadu, de killar som fungerar så vill ha hela kakan och äta den ;)

De blir svartsjuka när andra män kollar in deras partner, men anser sig sjlva att ha rätten att kolla in andra ;)

SeaHawk
0

Jag tycker ju det är lite roligt när andra tittar, jag menar man kan ju inte förbjuda någon från å titta, och jag låter ju inte bli att titta på andra tjejer heller. Sen är det ju det att jag kan unna dom att få se lite, jag får ju resten oxå

Karmatarerskanise
0

#3 precis rätt tanke sätt. att andra män kollar bör göra en stolt :) Eller tvärt om här då, fast sen har inte Robin kjolar på sig ;)

adiafora
0

Lite av madonna-hora-tänket?

Har själv bara varit med om män som vill att jag ska klä upp mig sexigt så att de får visa vad de lagt vantarna på.

Trazzel
0

Ja det är lite lustigt hur det kan bli. Jag klär mig gärna i korta kjolar när jag går ut, inte "mus i kant kjol" då, men korta. Det känns lite sexigt, och sen är det ju kul att få lite uppmärksamhet. Men mitt ex mest bara grymtade när jag hade korta kjolar på mig, så jag slutade (idiotiskt av mig), Men han tittade gärna på andra.

Men nu som singel så är det kort som gäller när jag går ut he he.

[Vargnatt-]
0

Jag brukar gärna gå i korta kjolar på sommaren, min kille älskar det och blir bara stolt om andra kollar :P

Karmatarerskanise
0

Ingen kille hade fått mig att ändra kläder. Men sen går jag inte i kortkort heller :)

Trazzel
0

#7 det tycker jag låter bra ;-)

Nu menar jag inte att jag springer omkring i korta kjolar hela tiden ;-), är nog mera en byxmänniska, men när jag ska gå ut är det ju kul att piffa upp sig.

Zvintos
0

Var min sambo som tyckte jag skulle köpa en kort kjol.
Han bryr sig inte om ifall andra killar kollar, han vet att det är han jag älskar. =)
Är inte den svartsjuke typen alls.
Har funderat på att köpa en förut, men inte tyckt jag passat i en (självförtroendet vettni).
Sen när jag fick höra av min sambo att han tycker att jag (iaf magen och neråt) passar perfekt för typ slitz, så ändrade jag mig lite. ^^
Köpte en igår och är faktiskt riktigt nöjd. =)

Sovgott
0

Ingen får se mig i kortkort iallafall. Jag hatar kjol och klänning! Finns inte en minsta gnutta chans att jag skulle klä på mig något av det!

White_Trash
0

Min kille vill gärna att jag har klänning eller korta kjolar gärna på sommaren vilket jag inte är sen att uppfylla eftersom jag själv älskar att ha det på mig. Han tycker det är jättesexigt. :-)

Alex
0

Min pojkvän har inget emot att jag har kort kjol ute, tvärtom.

Tror att sånt kan bero mycket på killens självförtroende och hur mycket han litar på sin partner… Dvs en osäker kille är väl mer rädd att nån ska ta tjejen ifrån honom, medan en säker kille blir mer "stolt" över att ha den tjejen som drar till sig blickar.

Hmm… Finns det nåt pris att få för att man är sämst på att förklara saker? Fundersam

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

SeaHawk
0

#13 Jag tycker nog att du förklarade det hela ganska så precist vad jag tror. Håller med det helt och fullt

Martin
0

#13 Förstod dig fullt ut.

Instämmer med vad både du och #14 säger.

mvh Martin

Smeagol
0

Kort kjol kan var fint så länge den inte är för kort. anser jag. Men jag är nog lite mera av en tjej som har byxor och ett fint linne på mig när jag går ut. Kan lätt känna mig ganska obekväm med för lite kläder. men på sommaren är det klart att man har kjol och klänning. Men det värsta som jag vet är tjejer som springer runt på krogen i princip utan kläder när det 20 minus ute..brrr. Fattar inte vad meningen med de ska va??

Trazzel
0

#13 det var en vettig förklaring, den tror jag på Glad har inte tänkt på saken på det sättet förut.

Alex
0

Se där, jag lyckades göra mig förstådd trots allt! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst