IDOL-snack*ot*
vem hejar ni på och vem åker ut i kväll??
Jag håller fortfarande på Marie
och jag tror att Amanda åker ut…
Tja, jag ser helst att Andreas åker ut. Jag hoppas Marie vinner.
Jag hoppas att Amandra åker ut. Jag vill att Marie vinner, fast är går bra om Andreas gör det också :P

Jag säger som ni andra MARIE hon är en stjärna
Detta måste ju vra rekord på hur snabbt det blev reklam. Det var inte många minuter som gick. Så irriterande.
sedan daniel åkte ut har jag tappat hoppet alltså.. men maire är väl den som bör vinna av dom som är kvar iaf..

Marie ÄR en Stjärna……

Att Daniel åkte ut var årets katastrof!
Andreas är nog bland det sämsta jag sett.
Alltså jag KAN INTE se vad det är alla gillar med amanda. Hon KAN inte sjunga. Håller inte toner osv. Nej usch! :P Så får hon stående…. jag måste vara blind
#8 Andreas sjunger ju jätte bra :)

#10 Tyckte mest att Andreas försökte dansa för Sjönga det glömde han …
JAg håller med dig Hera! Har aldrig förstått vad som är så speciellt med Amanda!
#11, visst kunde han inte refrengen i andra låten, men sjöng gjorde han. Och jag förstår inte att juryn klagar på hans sätt att röra sig, har dom sett amandas rörelser? :)
Tyvärr tror jag Andreas åker ut idag, pga av sitt utseende. I Sverige verkar folk rösta på dem som är snygga, inte alltid för att dom sjunger bra.
Jag sitter och hoppas på en förändring.!
Tja, Amanda gjorde ju verkligen otroligt bra ifrån sej ikväll..

Hera håller tyvärr inte med dig…¨Tycker båda tjejerna är värda en finalplats..
Jo, fast rent krasst är det väl så att Andreas sjunger mycket bättre än amanda, men han rör ju sej fasen värre än min verktygslåda juh. Jag har tyckt amanda sjunger falskt och "lipigt" hela tiden, men på nått vis så funkade det ikväll
Sammanställer fakta enligt SharpMissy - så här ereva:
*harklar mig*
Andreas, har en kanonbra röst, men kan inte röra sig på scenen och har ingen bra scennärvaro. Därför åker han ut. Men på skiva kommer han göra sig kanon. Men det gjorde gamla idol-Daniel också, och vem minns egentligen honom fortfarande?
Amanda, har en mycket speciell röst. Hon kanske inte alltid lyckas ta varje ton rätt, men med en stark scennärvaro och inlevelse. Hon kan lära sig bli mer tonsäker. På skiva kommer hon göra sig kanon. Hon blir kvar.
Marie, helt fantastisk sångerska. Underbar röst. Klarar många olika typer av låtar. Snygg, sexig och har en otrolig inlevelse på scen. Hon måste jobba på sina känslor, för det blir jobbigt med en idol som gråter sig igenom alla intervjuer. Men hon kommer att ta hem hela tävlingen.
Ugh.
SharpMissy har talat.

#18 Håller med……
#16 Det är väl inte tyvärr för att du inte håller med mig? :) Det är snarare tur att man tycker olika :)
Jag klarar inte Amandas röst eller sätt, men jag förstår de som gör det :) Själv är jag mer för klara röster eller hur jag ska förklara de :)
Det blir kul att se hur det går iaf :)
Jag tycker Swartling skall vinna. Han är i en klass för sig, dock med Kishti (stavning?) alldels, alldeles bakom.
Eller… var det inte juryn man skulle bedöma? :o)
mvh Martin

mmm Jag menade inte så ordagrant utan som sagt må bästa man vuinna sålänge inte Marie åker ut så;)
Haha precis tindra, så länge Marie inte åker ut så :)
#21, Kishti skulle åkt ut för lääänge sedan ;)
Jaha, det blev som jag trodde. Tycker synd om Andreas, men han tog det bra :)
Hoppas verkligen att det blir Marie som vinner.
Kul att tjejerna fick vara kvar! Heja Marie! Kul med en tjej med fina former!

#25, Är det en modelltävling?

#26 isåfall, tur att inte du är med!!
#25 Ja Marie verkar vara en härlig tjej :)

VART FAN ÄR SAM !!!!!!!!
HAN RULA u

Gittaristen ryktas på Bischan att du har en romans med rickard stämmer det ?
#31 Denna tråd är inte till för tramserier. Håll dig till ämnet.

32 Men sam har försvunnit så då ere ingen ide titta…
#26 Nä precis, det är det som det inte är och därför väldigt uppfriskande med en normal tjej som kommit så långt. TJI fick du Bert Karlsson!!!
Men jag tycker ju att bert karlsson oxå har ganska kvinliga former…..

#35.. haha!!!
#35 hhahaha du har så rätt ;)

#35 :)
Visst har Andreas stor maffig röst. Men karln har ju inga nyanser. Han sjunger ju allt lika starkt och bara rakt ut. Mistlursvarning. Nä, nu blir det en spännande final på fredag!

Vem som än vinner kommer det bli krokodil tårar på scen…
MEN jag lägger min röst på Marie….Inte bara för lokal patrioism, utan för jag har svårt ta till mig amanda…..
Plus att Maria har sådan JVLA utstrålning…
Denne tyckte jag synd lite att han ej kom med ;
http://www.youtube.com/watch?v=KaHkHSL4CxI&feature=related
OJOJOJOJOJ KOlla denne…
Vad skall man säga…

Tycker Daniel skulle vunnit idol. Lyssnar precis på honom på youtube och får gåshud av hans sång! :-)
Marie eller Amanda. Amanda är speciell, men varför ska hon krångla till allt så mycket? Hon kan ju sjunga om hon verkligen vill, men det blir så fel och orent. :-( Hoppas att Amanda kan hålla i längden, men jag tror inte det.
Tror Marie vinner.
Jag tror Amandra vinner, för det verkar som fler och fler går över till henne av dem jag känner :P
Men jag vill verkligen att Marie vinner, hon har DET!

Vera är dina vänner hela svedala , med omnäjd ?

mrfotoshop.. den var väldigt kort, han var inte som jag trodde när jag väl träffade honom, du vet 'det stod att du var snygg men du är ful, jag har blivit lurad.. mmmmhmmmaaaahhaaaa. det stod nå om ett slot det här är ett skjul, jag har blitt lurad, ahaaaaammmmmhmmmhmmmmmm'