Relationer iFokus

Relationer

Etikettsorg
Läst 1143 ggr
Wiizy
0

Vad ska jag göra?

hmm, varför dagdrömmer jag om grabben jag inte träffat sedan i 2an? Jag går i 6an nu, det är f*n 4 år sedan! ;o)

Tänker fortfarande på hur dum jag är som inte återtagit kontakten, självklart har han ju glömt mig nu! Han, grabben, som alla utan jag och hans kompis avskydde, alla tyckte jag var skit töntig, men jag sket alltid i deras åsikter… för han var min Enda vän jaghade då. En termin var det "vi" och jag hann få känslor för honom, men vad kunde jag göra? *Suck* nej jag blev aldrig tillsammans med honom, för när jag väl bestämde mig för "han vill jag verkligen vara tsm med" kom beskedet, han skulle flytta inte bara idag. utan för alltid. till ett annat land. lämna mig, oss, sverige. Jag vet att jag var ledsen, och dom sista dagarna minns jag knappt, vi lekte nått med "dinosaurier" faktiskt, var något vi var tokiga i. Men dagne han flyttade, minns spc när hans föräldrar kom, dom skulle åka direkt efter. jag stog på trappan med honom, alla klasskompisar stog bakom oss, ingen brydde sig väl direkt. Vi kramade varandra och jag tror vi sa "Jag kommer sakna dig." sedan var det adjö, min farsa hämtade mig, och det gjorde hans farsa också. Så åkte vi, åt varsina håll. Det var väl ren tur att jag å pappa skulle handla, för då såg jag han, på väg till båten som skulle ta honom iväg från mig, oh det sved. som fan. för när jag såg han o hans bror i bilen, och deras leenden, insåg jag jag får aldrig se honom igen. Och jag som älskade honom sååå mycket!

Problemet är att jag älskar honom fortfarande. Jag har haft 4 stycken efter han stack, men känslorna för han finns kvar. visst man älskar dom andra, men det håller inte i längden, han hade allt, han var faktiskt "perfekt" i mina ögon, och säg vad ni vill ang. det. För den saken är jag hård med, han var mitt allt! Och nu sitter jag här, hemma i Sverige. och tänker på killen jag aldrig fick chansen att säga att "jag älskar dig" till, killen som flyttade till ett annat land. Varför, jag menar VARFÖR skulle HAN flytta just DÅ?! Efter att vi varit bästisar 1 termin, nu har han glömt mig. det vet jag. fy fan. vad ska jag göra?! jag vill inte saknar honom , vill vara lycklig, med eller utan honom. men det kan jag ju inte längre…

SeaHawk
0

Alltså, jag må vara gammalmodig, jag må vara trångsynt och jag må vara mossig. När man är 8 år så är sannolikheten att träffa den rätta betydligt mindre än att vinna på lotto. Att du känner detta va den perfekta för dej beror till största anledningen förmodligen på att du höjt upp killen till skyarna i dina tankar. Jag tycker du ska ta kontakt med skolpsykologen och prata med henne/honnom om både det du tar upp i den här tråden och det du skriver i din andra tråd. Sen vet jag inte om jag missuppfattat vad du skriver i den andra tråden, men att ni blev tillsammans?

Oavsett hur eller vad så tycker jag att du ska ta kontakt med en vuxen och prata med den om hur du känner och hur du mår.