Regnrelationer...
Vad händer med ens relationer när det bara regnar, regnar och regnar? När man sitter instängda och inte ens hunden vill gå ut? När det blåser småjävlar och det plötsligt börjar droppa ner en stor pöl regnvatten på golvet och man märker att det kommer från lampkontakten i taket? När allting är blött, fuktigt och rått?
Barnen gnäller, man hör inte vad någon säger för regnet smattrar så högt hela tiden!
Joooo….
Man tänder i öppna spisen, drar ur lampkontakten ur taket och tänder fotogenlampan istället, kokar kaffe och micrar lussekatter, sätter på adventskalendern på datorn som man ställer mitt på bordet, ropar på barnen och njuter av att man inte behöver vara ute i ovädret!

Tja, vädret har väl alltid spelat underlydande roll i mina relationer. Jag är ju helst inne. Jag är en av få människor som mycket väl skulle kunnat leva enbart inomhus under längre perioder som deltagarna i Big Brother gör. (Inte vill jag vara med i en sån dokusåpa men jag skulle klara inomhusmiljön, menar jag.)
Jag tycker det är mysigt att vara inne. Som du skriver, man fixar kaffe, kryper upp framför datorn under en filt och umgås på nätet. Eftersom SeaHawk gör likadant, så umgås vi ju sida vid sida här, vid våra datorer. =)
*host* Jag är ju tvungen att göra likadant, man vill ju umgås med sin fru, och nu umgås vi ju via nätet.
#2 HAHA :o)
mvh Martin

#1, 2 Tur ni har avatererna, så ser ni varandra hela tiden ändå!
Hahah, jo eller hur? *garv*
Vi sitter faktiskt här och har ganska många givande konversationer vid sidan av… ni skulle ju bara ha en aaaning om vad vi sitter och säger.. *fnitter*
Hmmm. Undrar om vi vill veta det?
Alla andra;
Tror ni de snackar skit om oss när vi inte hör??
Hehe, nejda nejda. Vi är så glada och stolta över våra medlemmar och Medarbetare! Inte säger vi något ont om er här inne.
Men vi har roligt ibland, det kan erkännas, och det är inte specifikt knutet just till Relationer… eller inte alltid till iFokus heller. Vi är och flänger runt på mååånga sidor, som vi sitter o tittar på och kommenterar. =)

något som jag alltid tyckt skulle vara mysigt är att även fast det rengnar så byltar man på sig klädeer , går ut i skogen till något vindskydd vid något vatten och sätter sig där myser och så sjunger jag sånger på engelska just för den jag sitter med och så dricker man kaffe som man förberätt
så en sådan reng relation skulle man hafft med någon söt tjej då visste man att nu rengnar det då skyndar man sig ut i skogen då skulle solen lysa fast det rengnade *ler sött*