Relationer iFokus

Relationer

Etiketterförhållandekänslorsexdejtingkänsligt
Läst 297 ggr
LouLous
0

En svår situation, eller?

Hej hej!
Ska gå direkt på sak.
Träffade en kille för två månader sedan och vi började ses ganska intensivt under en period av fyra veckor. Under denna perioden gjorde vi allt och han gav mig verkligen intrycket av att han ville vara med mig, han bjöd in mig på hans kompis födelsedagsfest, vi hade vindejter, han hade till och med berättat om mig och hur han gillade mig för våra gemensamma kompisar. Men sen en kväll för några veckor sedan så berättade han för mig att han fortfarande hade känslor för sitt ex och när jag frågade om jag var hans andra val/ rebound, svarade han ja.

Detta krossade mig. När jag veckan efter hade tänkt att prata med honom om det så slutade det med att vi blev fulla och låg. Sedan dess har vår kontakt börjat rinna ut i sanden och det sårar mig mer och mer varje dag. Jag fick verkligen starka känslor för honom även om det bara var under en kort, intensiv tid, och kan nu inte komma över honom. Ska jag höra av mig och prata ut om det med han eller ska jag kämpa vidare utan att höra av mig?
Eller tror ni han behöver tid? Tänker om jag slutar höra av mig så kommer han tro att jag inte vill ha honom…vilket jag verkligen vill.
Vill inte att han ska försvinna från mitt liv.
Känner mig så sjukt förvirrad och kan inte tänka klart, hjälp mig!

/ Hjärtekrossad tjej som mår skit

Karmatarerskanise
5

Säg hur du känner till honom och se vad han tänker.

Maria
4

Jag håller med #1. Det enda sättet är förmodligen att vara rak på sak och fråga.

Eftersom han inte har hört av sig så ska du nog inte hoppas för mycket.

/Maria