Idag firar vi....
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!! HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Grattis :)
Åh…. Tack…. 21…. Gullungar!
*viskar* Tänk om nån visste att det va 25… fnissfniss…

Hmm, för lite ljus -pson- 
*rörd till tårar* Tack, tack… snälla ni… det är för mycket! Tack!
Hoppas du får en superdag :)

Haha, maken sa precis att "nu kommer vi inte in med kaffe före nio, för barnen la sig så sent så vi stressar inte upp". Näääädååååå, sa jag, det går så braaaaaa.
Sovmorgon!!! Yipppeeeeeee!!!!

Åh, gratulerar!

Grattis, men hur mycket är det egentligen? 54? ;-)
40?

Åhhh grattis
Grattis på födelsedagen…hurra hurra hurra
grattiiis !
Ett stort GRATTIS!!!!
Från Kinna 
Grattis från oss med
cina o magnus
Hurrrrraaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GRATTIS…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Har du haft en bra dag sajberlena? :)
Å tack alla vänliga människor som bemödat sig med att uppmärksamma denna oansenliga dag (med ansenlig ålder förvisso).
Jag har haft en strålande dag, och har nog fått en av de bästa födelsedagspresenter någonsin!
Dagen började med att jag vaknade vid halv 10 (!) och fick sparka upp maken ur sängen för jag orkade inte ligga kvar längre. Han vinglade upp och fick liv i ungarna och så kom det traditionella skråltåget inramlande med kaffe och mackar. Sedan överlämnades den, presenten… Ett papper på vilket följande var nedtecknat:
"Grattis på födelsedagen.
Din födelsedagspresent i år blir: EN SEMESTERVECKA!! Den börjar annandag jul och slutar exakt en vecka efter annandan!
Vi killar skall diska, tvätta, laga mat och allt annat också, du behöver inte göra ett skvatt!!"
VA! Vad ger ni mig för det!!! Jag menar - vad mer kan man önska sig?? 
Jag frågade lite fint om de inte kunnat överväga att veckan skulle fått börja två dagar innan jul och en vecka framåt, men nä, de tyckte inte att de skulle behöva göra nåt på julen… hmmm. Så, det verkar väl som om semesterveckan kommer att behövas när det blir annandag jul…
Men visst va det väl gulligt!
Så dagen har varit kanon, folk och presenter och telefonsamtal, nästan värre att fylla 21 än förra året när jag fyllde 40. Jag menar 20…
Glömde en sak…
Det är en bugg på min pres, där står ålder 41!!! Vem ska jag stämma för förtal? 
Men vad härlig present :)
Och den där buggen får ju någon fixa till ;)

Åååååååå, slurp!
#21 ok, känns som att du behöver tänka över din taktik här alltså… Ge killarna semester en vecka efter din vecka, och se om du får varannan sen… 
Annars tror jag du har omstrukturering i hemmet att göra…
Krattis på 21-årskvällen! eller hur det nu var… (tant lena?) 
Grattis! :D
Du om nån har ju anledning till at fira Andra advent. ;)
Grattis!! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

GRATTIS! Nu ska jag äta en bakelse för att fira dig!

Grattis på 21-årsdagen, tyvärr lite mkt regnande men förhoppningsvis har du haft det varmt o gott i stugvärmen i stället.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Tack tack! 
Regnat - jotack… Genom både tak och väggar 
Renoveringsobjekt ska man nog bara ha där solen alltid skiner…

Nämen oj.. Grattis i efterskott!!:)