Relationer iFokus

Relationer

Läst 595 ggr
[Mia-45]
1

"Det är så mycket nu"

Har nu dejtat några på ganska kort tid.
Första stämde det inte alls med och han och jag sa detta till varandra ganska snabbt efter vår tredje dejt.

Andra mannen blixtrade det till med. Både för han och mej.
Det hände lite saker som kändes jättebra.
Men sedan så blev det annan ton i messenger och för övrigt. Det hette att "det är så mycket just nu" när man frågade om vi skulle ses igen.
Så höll det nu på 1 månad. Igår berättade han att han inte kude få fram det där lilla.
INgen fara tycker jag men då kunde han sagt det innan istället för att säga att "det är så mycket nu".

3:e mannen nu. Pratat en del via messenger innan men kom på att vi ville ses.
Gjorde så och vi har setts två ggr. Kändes kanonbra och det blev lite hångel när han var här i fredags. Jag fick stoppa för att vi inte skulle löpa hela linan ut. Sa att jag vill vänta lite med det.
Efter det så är han fåordig på Messenger…läser inte det jag skriver kanske förrän dagen efter. Han säger att han vill träffas men att "det är så mycket nu".
INte en gång till tänker jag nu då!!!
Så nu har jag frågat honom om han verkligen vill ses igen. Att jag råkat ut för män som säger så för att slippa säga sanningen.
Jag kräver inte att vi ska bli ihop men att umgås och se vart det landar på.
Känns som om jag är en jäkla tjatmoster och förstör när jag ställer de frågor jag gör för att jag vill veta.

OM man inte vill mer…varför säger man det då inte rakt ut än att förhala???
Nu kanske inte läget är så men det känns så eftersom våra messengerkonverstioner är kortare och mindre.
Ja visst..han kanske HAR väldigt mycket att göra.
Men….finns det intresse så tycker jag att man ändå tar sej tiden att höra av sej under dagen. Jag ser ju hur han hoppar in och ut på Messenger…varför då inte bara fråga hur man har det och vad man gör??
Det är det lilla som räknas.

Hur ser ni på sånt här?
Fler som råkat ut för sånt när ni dejtat?

• Redigerat 2021-04-05 16:36 av [Mia-45]
[Mia-45]
1

För min del så tror jag det löste sej.
Han skrev tillbaka nu att han jobbar mest dygnet runt. Han jobbar på en stooor gård och många borta nu. Så han har jobbat nästan hela helgen…hela dagen idag och ska gå på inatt kl. 23.00 igen.
OM han bara hade berättat detta för mej så hade jag ju vart lugn.
Jag skrev att kommunikation är jätteviktigt för mej och hoppas att han förstår det.

Så jag låter saken bero nu och väntar tills han kan ses igen.

Men vet att många andra kör med denna stilen…så man blir ju misstänksam när de säger så.

[ghostdoggy]
0

Vad för stor gård jobbar han på..är d bondgård el?

[Mia-45]
0

#2: Ja. Det är ett företag typ. Och detta är uppdelat på 3 olika gårdar. En med spannmål och skog, en med hästar och en med grisuppfödning.
Så kan tänka mej att det är jättemycket att göra. Och det saknades personal.

[Mia-45]
0

#3: Går inte att hantera inläggen och skriva till.
Han ska köra en slags stensträngläggare inatt.

[Devya]
6

Så där brukar det gå då man dejtar och då jag höll på att dejta så pratade jag ju inte bara med en person. Jag hade flera stycken som jag pratade med. Jag kunde börja dejta en person och oftast efter två dejter insåg jag att det inte skulle bli något av det hela eftersom vi låg inte på samma nivå. De ville alltid rusa framåt och börja pussas, vilket jag aldrig skulle göra redan på andra dejten. Jag brukade dock säga rakt ut att jag inte var intresserade av en kärleksrelation just då jag kom underfund med att de inte var något för mig. På det viset så vilseledde jag ingen.

Om jag vore du så skulle jag fortsätta prata med andra och även gå på andra dejter. Jag är dock sådan som håller allt på en vänskaplig nivå tills jag klurat ut om det finns något annat där som skulle kunna leda till ett förhållande. Det brukade jag också vara väldigt tydlig med då jag pratade med killar och gick för att träffa dem.

Soligajag1
3

Hejsan Mia ,
Måste berömma dig som orkar med "dessa herrar" , att dejta ,
Jag har lagt ner den verksamheten ett slagg.

Tycker alla herrar är likadana. "ler" .

HH 🙂

[Mia-45]
0

#5: Det märkliga var att det var HAN som började tafsa och kyssas…så JAG fick säga till honom att vi tar det långsamt.
Vet inte om det var det han blev sur över när han inte fick sex. Han säger att han inte vart ute efter enbart det.

Jag pratar med andra nu då inget mer hänt mellan denne och mej. Han fortsätter säga att det är mycket nu.
OM man skulle få ihop det med honom och det blir så sen också…blir man nonchalerad då med?
Det är sånt man får väga in.

[Mia-45]
0

Hmmm…
Igårkväll skrev han under tiden jag satt i tele och pratade med en vän.
När jag då inte svarade inom 20 minuter så frågade han om jag sov.
Efter ytterligare 40 så slutade jag prata i tele och kunde svara.
Då skrev han att han skulle till sin bror som idag och tänkte komma runt mej och hälsa på.
Jag skrev att det går bra och jag är hemma.
Sen började han dilla om att vad som kan ju typ hända….ja ni fattar.
Öhhhh…tänkte jag. Vad är detta? Vad är det han vill?
Efter att ha varit undflygande nu i över 2 veckor så passar det???

Jag låssades haka på så vi skrev till en timme till.
Och bestämde att han skulle komma hit som idag.

Nu när jag frågade om detta står fast så får jag till svar att han bror skulle komma till honom i stället… (???)
Jag skrev då att jag kan köra till honom senare idag.
Då visste han inte när hans bror skulle komma..

Tror han hade tagit sej några öl igår och därav hans sätt att skriva hux flux.
Man känner liksom igen det.
Såååå…blir det inget av idag så skiter jag i denna man. Han leker med andras känslor, anser jag och då är jag inte med på tåget längre.