känner mig sårad
detta e lite svårt att förklara tycker jag men basically så är jag 23 och min bästis är 24 men jag ser mycket yngre ut än vad jag är, folk brukar tro jag egentigen är 14-15.
i alla fall så vill min kompis inte längre ses ute tillsamans med mig, för att ''folk misstolkar saker''. jag får inte hellre komma hem till honom för ''grannarna kanske undrar''. vi får bara ses här.
känns som slutet av en era. känner mig skitledsen. vet att det är elakt av honom men jag tycker väldigt mycket om honom och detta gör rätt så ont.
kan tilläga att han säger att detta är för hans skull för han måste tänka på sitt rykte
#1:
Din "kompis" är omogen, självisk och rent ut sagt dum i huvudet som beter sig så mot dig. Även om det gör ont att förlora en "vän" så skulle en riktig vän aldrig behandla dig som skit. Vill du verkligen ha en sådan person i ditt liv? Du klarar dig bättre utan idioter som bara tänker på sig själva.
#3: Instämmer!
- Redigerat 2021-04-09 12:03 av Vixxen
Hade ett ex som fick mycket skit för att vara med mig och gjorde slut. Han kom sedan tillbaka och berättade att han hade svårt att visas ute med mig. Det gick ett tag, sen visade jag mitt missnöje över det. Han sa att jag inte fick ha skoljackan för då skulle jag lätt bli igenkänd. Efter en månad så släppte det och han insåg att det inte var hållbart. Så vi höll ihop i fem år efter uppbrottet.
Så prata med honom och se vad ni kan förändra. Förklara hur du känner. Han har inte rätt att behandla dig såhär.
Mvh
Mig