Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 336 ggr
MonicaLagerquist
4

När respektive är bortrest

Ni som bor ihop med någon.Vad gör ni när er respektive är bortrest.
Min man är just nu och fiskar han blir väl borta en knapp vecka.
Jag passar på att göra vad jag vill när jag vill.Äter mat som min man inte gillar.Så ikväll blir det pölsa för det älskar jag men han gillar det inte.

Stolt ägare till tre La permer

flocken
1

Jag pysslar om djuren, tar långa promenader. Bjuder hem lite tjejer.
Kollar på film. Bara gör vad jag vill.
Mat är värre då jag sällan blir hungrig. Glömmer lätt bort att äta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

oh-la
0

Åker hem till mamma och pappa. Eftersom vi har två små barn blir det ganska uttröttande att vara själv, framför allt när man samtidigt jobbar själv. Att äta det man själv vill… ja… fast man måste ändå ta hänsyn till de små. därför passar jag på att åka hem till mina föräldrar. då får jag lite avlastning. jag är en del själv eftersom min man inte helt sällan arbetar långa jourer och åker hemifrån innan jag skutat och kommer hem efter jag åkt. Hemma utan min man blir alltså mer en lite annan vardag än tid jag kan spendera själv.

Åsa S
0

Jag äter sånt som min man inte kan äta för han är allergisk ex. strömming. Bara tar det lugnt, städar lite det går enklare när man inte har nån som stökar till samtidigt. Kanske påtar på mina odlingslotter, tar långa promenader + jag jobbar ju ofta med

Carrolinline
0

Jag passar på att äta det som min sambo inte tycker om. Tycker om att gå och lägga mig extra tidigt också, vet inte varför men det är en skön känsla.

[Devya]
0

Ingen stor skillnad. Min man jobbar från 8-19 tiden och kommer hem ungefär 20.00-20.30 så vi ses sällan. Han reser där emellan till Japan och Frankrike (arbetsrelaterat) och den enda skillnaden är att jag då måste ta ledigt från mitt jobb och se till att föra barnen till dagis.

Jag har ingen familj eller vänner så jag ser bara till att power through. Jag får bara se till att ha väldigt fasta rutiner för att ta mig igenom dagarna. Tyvärr blir mina hobbies och diverse sportaktiviteter lidande då min man åker iväg en längre tid, för jag kan inte precis lämna hemmet för att t.ex gå ut och jogga.

_Fisken
0

Ibland kan det vara skönt att få lite ensam-tid och bara rå sig själv. Har lite dåligt samvete över den känslan men samtidigt så måste jag acceptera hur jag är. Så vad gör jag? jag latar mig, käkar på Sibylla, lagar enkel mat hemma, kollar film, ser till att få tråkigt, spelar golf, köper chips o kollar film igen, hälsar på nån kompis. Går ner på puben o tar nån öl (om det är helg).
Så jag kan nog förströ mig. :-)