Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 1061 ggr
Ceciliaolucifer
0

Mobil + Kille = krig

Aaaaarrrggh vad tokig jag blir!!

Killen har köpt ny mobil och har pillat på den konstant sen han fick den i måndags. Okej att han har med sig den, MEN HAN PILLAR PÅ DET HELA TIDEN. Det är en såndär dum Sony/Ericsson P1i. Med touchscreen så man måste använda en penna. Den sitter han med i handen HELA TIDEN. Tom i sängen när vi skulle sova Skrikandes

Vibeka
0

GÖm den Flört

Karmatarerskanise
0

Haha, killar måste få leka lite ibland ;)

Ceciliaolucifer
0
Karmatarerskanise
0

Men om han köpte den i måndags är det ju mycket kvar att utforska :P Låt honom hållas lite :)

Blev han inte sur när du gömde den? :)

[SharpMissy]
0

Hahaha *no comments*

tindra21
0

haha kanske var jag som sålde den till honomFlörtTänk var många män som köpt en sådan av mig och tänk hur mång Kvinnor som är i samma situation som duGlad Har själv en p1 i pillande man hemma fast det lugnar ner sig med tiden. Det kan kanske vara en tröst eller hur*ler'

DubbelE
0

äsch ;) låt honom hållas.. han har bara haft den i 2 dagar, det lugnar ner sig med tiden….

Johanna
0

jag förstår honom… jag har precis kommit hem med min nya skönhet… :) o den pillas det flitigt på

Liss
0

haha.. när jag fick min nya för några veckor sen pilla jag i en dag, sen visste jag allt redan och så var de inte kul längre;P Så förhoppningsvis går de över snart iaf.

eller neeh glöm det.. killar sitter JÄMT med mobilen.. iaf min fd. Han hade me den på toa för att lyssna på musik medans han sket.. väldigt mysigt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

#10 Min sitter inte med sin, inte ens då den var ny :P Jag fick lära mig hur man gör och sen berätta ;)