Gammal kärlek
Har ni någon gammal kärlek som ni tänker på ibland och undrar van hon/ han gör nu förtiden?
Stolt ägare till tre La permer
Ja jag tänker på min första pojkvän ibland. Jag var 16, han 19, vi var bara tillsammans en kort tid, men jag kan tänka på honom ibland. Inte på ett "jag ångrar att vi gjorde slut", sätt. Men bara mer typ "hoppas allt gick bra för honom" sätt. Vi var inte rätt för varandra och det skulle aldrig fungerat i längden. Vad jag vet har han barn nu men vet inte om han är tillsammans med mamman. Är glad för hans skull, och hoppas allt går fint för honom. Men han var min första pojkvän så ja ibland dyker han upp i minnet. Men verkligen som sagt inte på ett negativt sätt.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Jag blev blixtförälskad i en ett par år äldre kille när jag gick i sexan.
Han har funnits i utkanten av mig genom livet och jag tänker på honom ibland.
Mer i perioder och mindre ibland.
Ja.
Jag och B var tillsammans när jag var yngre. Vi älskade varandra så otroligt. Men det var inte vår tid.
B hade problem med kriminalitet och droger. Men när vi var tillsammans gjorde han ingenting. Jag träffade hans föräldrar och syskon. Som ingen annan hade gjort.
Ibland försvann han för att inte skada mig. Då tog han mod till sig och ringde mig från fängelset. Han kom till mig när han hade permis och kom med röda rosor. O han var något av det snyggaste jag sett. Han var som en stor nallebjörn.
Jag som fick lära känna den riktiga honom. Han där innerst inne.
Jag ser honom Ibland. Ibland känner han igen mig oxå och då får jag en kram.
Det värker i hjärtat av att se honom. Se hur han blev.
För oavsett vad folk säger, jag fick lära känna den riktiga B.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag var 7 år och blev förälskad i Johan 8 år med de underbara lockarna och de blåste ögon.
De höll i sig ända till 13-14 års åldern ungefär.
Jag tänker på honom ofta då vi är vänner på FB.
Lockarna har försvunnit men ögonen ser lika blå ut🙂
/Maria
Absolut.
Det är ju trevligt att kunna ha lite lagom koll på Facebook och Instagram.
Mvh // Johan
Ja första personen jag var kär i, mellanstadiet och högstadiet. Vi var aldrig tillsammans. Men ja jag undrar ibland.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jag var ju heller aldrig ihop med min kärlek.
Ja absolut finns det en som är kvar nära hjärtat! Även om jag inte tänker på honom med några romantiska känslor och är mycket lycklig med min man!

Jag är lycklig med min man men den där kärleken finns där ändå.
Min första kärlek och jag försökte för sisådär en 5 år sedan.
Innan tänkte jag på honom jätteofta och vad han gjorde och om det skulle funka mellan oss igen om vi finge kontakt.
Det blev ju så att han tog kontakt med mej igen.
Vi umgicks och blev ihop. Men vi kom på att det flutit för mycket vatten under våra broar och att vi inte var samma personer längre som innan.
Vi hade våra egna hälsoproblem och vi kunde inte jämka oss ihop med de tyvärr.
Så vi gick skilda vägar.
Vi kan ses i affären ibland men jag undrar inte längre……och det är skönt.