GOD JUL
önskar jag er alla
..
Hoppas att tomten kommer med många fina klappar till er allihopa och att ni får tid för varandra att visa både kärlek tillit men det som är allra viktigaste är att visa sin nästa uppmärksamhet, att bli sedd är väldigt viktigt för förhållande tror jag… Så njut, ät gott och ge varandra uppmärksamhet så hoppas jag att ni får 2007 finaste julafton..
Julhälsningar /Tindra
Åh, det var en fin julhälsning Tindra! Jag önskar dig detsamma!!
//SharpMissy
Åå tack detsamma Tindra!

Sällar mig till er och önskar alla en riktigt God och mysig jul…och ett välsignat nytt år i alla avseenden!
Julkram
Peter
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
God Jul

Önskar Er alla en underbar Helg
Ooooh, GOD JUUUUL!! =)
Riktigt god jul till er alla
kram
Vill som sagt också passa på att önska God Jul, och bjuda på ett litet garv (ett gott skratt förlänger ju livet).
Blev nog en öl för mycket på min julfest, gick inget vidare för mig att komma hem. Men kul hade jag. Hoppas ni också får det.
Juldansen hem. (OBS, tar en liten stund att ladda, stort videoklipp) :o)
mvh Martin

Åh så skönt att det snart är över, önskar alla det de behöver.

Hahaha
julpussar på Dig marnyman..haha..Jag fick verkligen en rolig stund TACK
..Dansa på Du bara, Jag kikar mer än gärna om & om igen..
..TjoooHoo
Önskar Dig & alla här inne en KUL JUL !

Gullegris!
Hahaaaa, undrar vad våra husdjur tänker om oss egentligen!!! 

haha det vill vi nog inte veta*fniss*
God Jul till er alla!

Oj, vilka fina TOMTAR Ni har
..Jag riktigt njuter över att få se De..Härligt
Må Så Gott & Ha en Skön Helg..
Då skulle du se dem vi har på loftet 

Hihi..visst är det extra härligt med djur över huvudtaget…Jag smälter när Jag får se sååå himla gulligt..Oj LOFTET !! Hm? gissa Om Jag blir nyfiken..hahaha..Du är fööör Go, Lika go som Dina ögon glittrar.
Tack för att Ni visar..Nu ska Jag greja på lite här, tiden rinner i väg, när man slår på datorn.
Må Så Gott
Meeeen sluta!! Sajberlena menar du att du har spökat ut Kessie på det sättet? *garvar* Jag måste nog köpa henne nåt trösteben till nyår, det känner jag rent spontant! *asg*
Aaaaa nu blir jag irriterad!!!
jag kan inte se DANSEN marnyman!!! Nyficken som jag är.

haha du får använda fantisin Kinna*ler stort*
Hehe. Sidan är tydligen överbelastad enligt en kompis. Men så är det också en speciell dans jag bjuder på. *s*
Du får testa igen med jämna mellanrum :o)
mvh Martin
Aaaa det går ju inte!!! Det är en speciell dans sa du. Det är för att det är du som jag vill titta juuu hihihi. får väl prova och prova och prova….. någon gång ska det gå!!!
#26 Funkar nu (http://www.elfyourself.com/?id=1699600019)
Men tar en stund att ladda, kanske en minut eller så. Bara att vänta så dyker jag upp hos dig 
mvh Martin
Marnyman du vill inte komma i min dator ;) F#n det måste va fel på denna J###a datorn SUCK!!! Synd hade vatt kul att se dig in action =) Hihihi
Hahahaha nu gick det hahaha. F#n va bra du är =)
:o)
mvh Martin
Håll i dig nu! Håååårt!
Det är MAKEN som köpt utstyrseln!!!
Japp, du hörde rätt!
Neeej, jag vet inte heller vad som farit i honom, han t o m sa till expediten att "det var mot hans principer man va f-n, det är bara jul en gång om året…"