Min väns relation.
Igår var min tjej kompis här och vi snackade om allt möjligt.
Sen kom vi in på det vanliga, sex!
Helt plötsligt blev hon jätte ledsen och visste inte hur hon skulle förklara..
Jag bad henne vara ärlig och bara säga vad det är.
Hon var helt förstörd..
Hennes killes utlösning stinker.
Hon måste byta sängkläder efter att dom haft sex.
Om hon står på jobbet samma dag så stinker det om henne..
Hon blir alltid avtänd och äcklad.
Ja sa att det var hon som kanske var känslig?
Men hon sa att det stinker verkligen.
Hon vil inte säga något till honom, men hon vet att han vet.
Hon har ingen aning om vad det kan bero på.
Jag sa att han borde gå och kolla upp det.
Men hon visste att han skulle vägra gå och kolla det.
Vad borde hon göra?
Hon var verkligen jätte ledsen, hon skulle aldrig lämna honom.
Jag tycker så synd om henne!
Jag kan förstå om hon är äcklad.
Jag har hört att det kan bli så om man dricker mycket kaffe?
Stämmer det..?
Jag vill verkligen hjälpa henne, hon skämms och känner sig elak.
De där kan ha med mycket o göra,, dåligt vätske upptag.. tex,, Han har inte kollat upp så han inte har en sjukdom då?,

oj, vikket jobbigt problem…. jag förstår om hon inte har nån större lust att säga det till honom..
men.. om det nu luktar så… att han inte känner det själv?? o tycka att det är obehagligt?
han borde ju helt klart gå o kolla sej, så det inte är nåt knas….
Argh, min förra kille kunde ju inte borsta tänderna när det behövdes… Hur säger man det utan att vara taskig? Jag sa det rakt ut, att det luktade äckligt. Man måste kunna vara ärlig mot sin partner, speciellt när det gäller nåt sånt här.
SJälvklart borde han kolla upp det och hon måste nog ta sig i kragen och ta upp det med honom…
Ja, vill hon slippa att det luktar äckligt måste hon ju faktiskt ta upp det med honom, så han går till en läkare och kollar upp det.

Ja det kan ju vara något allvarligt han går och bär på, så det bästa är ju att han kollar upp det både för sin egen skull och hennes skull.
Troligtsvis så äter han för mkt kött,dricker för mkt kaffe etc.
Han kan prova att börja äta zinktabletter. Det gör sperman mer lättflytande och neutraliserad. Han bör börja äta mer fisk oxå.
LYCKA TILL!
Usch, vilket hemskt jobbigt dilemma! Det är inget jag avundas.
Det måste vara svårt för henne att säga till honom att hans sperma luktar illa. Han har säkert ingen aning om det, han vet ju inte av något annat. Hur ska han reagera om hon säger, jo jag har varit med tio andra och deras sperma luktar inte så, det är något fel på din lukt. Jisses, vilket tråkigt scenario.
Hon kan se till att han börjar använda kondom, det är det enda jag kan rekommendera. Eller så kan hon välja att fortsätta låta sig äcklas av det tills hon slutar älska honom.
Eller köp hem ananas i mängder och se om han inte vill äta det till efterrät ihop med henne varje dag. *ler*
Nåja, jag kan inte ge några egentliga bra tips, jag kan personligen säga att jag hade backat mycket tidigt i en relation med en kille vars lukter och dofter inte tilltalar mig.
Jobbigt dilemma. Men man måste prata med varandra för att kunna lösa problem. För det här kommer inte att försvinna av sig självt. Varken hennes känslor eller hans illaluktande sperma.
Min pojkvän får direkt höra om han har slarvat med deo eller tänderna. Han tar inte illa upp, han snarare vaknar upp!
Lycka till!
Hittade det här på Fråga Olle Dajten!
Hej Olle!
Har träffat världens underbaraste kille och vi har nu varit tillsammans några månader. Eftersom vi är rädda om varandra testade vi oss båda två innan vi "gick till sängs". Ingen av oss hade någon smitta.
Mitt "problem" är att jag aldrig har varit med om att någon av mina tidigare pojkvänner haft sådan illaluktande sädesvätska, tycker själv den påminner något om surströmming… vilket gör att man tappar lusten en aning. Det känns ofräscht, trots att jag vet att han har god hygien… vad kan detta bero på?
Snälla hjälp mig med något råd, det känns lite pinsamt att ta upp med honom, så jag vet inte vad jag ska göra..!
Kram från Fundersam
Hej!
Smak och lukt på sperma kan upplevas olika och vara olika dels beroende på vad man äter. Vanligen brukar man karakterisera doften som en blandning nyslaget gräs och alfa-alfa-groddar. Om en kille äter vissa saker som t ex sparris eller kronärtkockor så kan de ge smak. Ananans i stora mängder lär också ge smak. Men sperma som luktar "surströmming" har jag faktiskt inte hört talas. Det kan ju hända att du har någon infektion eller inflammation i könskötlarna som ger upphov till den otrevliga doften. Det är väl bra om han låter undersöka sig av en urolog.
Hälsningar!
Olle
Han måste nog bli undersökt, så att det inte finns något som gör att det lucktar så illa. Bättre att ta tag i broplemet fast det kan vara känsligt.