Relationer iFokus

Relationer

Etiketterförhållandekänslordejting
Läst 235 ggr
branden
1

Hur tänker han?

Jag träffar just nu en kille. Jag gillar honom men är väldigt osäker på om han verkligen gillar mig. Han vill att jag ska vara hos honom hela tiden för att han säger att han gillar mig så mycket samt att han inte klarar av att vara ensam.
Förra lördagen så var jag där och hade varit hos honom i kanske tre dagar men började känna att jag verkligen behövde lite egentid och att jag skulle åka hem men han insisterade på att jag skulle stanna så jag gav efter och stannade. Hände ett par gånger till att jag sa att jag ville åka hem men han fortsatte säga att han ville att jag skulle vara där. Han sa även att han börjar gilla mig mer och mer.
Hoppa fram tills idag; jag skulle hjälpa honom med en sak här på Facebook och råkade då se ett meddelande han skickat till en annan tjej (det här är en tjej jag varit ovän med rätt länge och som han vet att jag inte tycker om) där det stod "Kan inte du komma hit så att (mitt namn) drar? Orkar inte med henne mer". Kan tillägga att det här var samma dag som han om och om igen bad mig att stanna hos honom och jag är så jävla förvirrad nu. Varför insisterade han om att jag skulle stanna när han tydligen är trött på mig? Är det bara för att han inte vill vara ensam?
Fick så jävla ont i magen av det meddelande och känner mig bedragen.

Maria
5

Fråga honom.

/Maria

Sindri
14

En stor skit som spelar ett spel och vill känna att han har kontroll över dig. Kanhända han gör så med fler. Samtidigt.
För din egen säkerhet; träffa honom inte mer. Bara att han säger att han vill att du skall vara där för att han inte vill vara ensam skulle få mig att dra snabbast möjligt.

Syntium
9

Verkar väldigt manipulativ, flera röda flaggor. Skulle inte engagera mig mer om jag var du.

"I'm too old for this shit."

[Tismon]
5

Låter inte som en hälsosam början på ett förhållande. Bryt med honom så snabbt som du bara kan.

Kavitha
2

Hej! Håller med föregående talare. Lägg inte mer tid på den här killen. Han vill uppenbarligen inte ha en tjej av rätt orsak utan för att slippa vara själv bara och det spelar tydligen ingen roll vem som håller honom sällskap. Du är värd någon bättre! Dessutom så ja, röd flagg att han vill att du ska stanna för han inte vill vara själv. Du ska inte vara hans "slippa-vara-själv"-objekt, för det är allt han verkar se personer som, objekt att utnyttja och inget annat. Sådana här typ av personer håller jag mig lååååååångt ifrån och det bör du också göra. Vill man att en partner ska stanna ska det vara för att man tycker om den personen, INTE för att slippa vara ensam.

Niklas
5

Glöm honom. Att vara någons sällskap för att personen inte kan vara ensam är inget att bygga en relation på.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Vixxen
2

För din egen skull bör du lämna honom omgående! ♥️