Idétorka på julklappslek
Av 16 olika personer så lyckas jag få samma person på Secret Santa för tredje året i rad! Jag är så rädd att ge tråkiga presenter och det känns som att jag täckt allt jag vet om personen…
Hon har häst, katt och gillar té, och jag har tidigare år köpt en mugg med bild på hästen, katterna har fått personliga halsband och leksaker, hon har fått olika téer och tillbehör.
Kan man upprepa? Kanske göra en goodiebag med fika för både henne och alla djur?
Budget 300 kr. Ni får gärna dela med er av inspiration om ni har. :)
En katt eller hästlampa 😁
Blommande te är kul och känns lite lyxigt 🙂 https://www.houseoftea.se/present-c-41.html
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Du kan även ge något att ha till teet. Finare choklad eller kakor. Upprepa är okej enligt mig om det är annorlunda nog. Tesorter finns det en hel del.
Jag går utanför din box. Varm filt med nåt fint mönster, sällskapsspel, mobilskal om du vet vad hon har för mobil, fin ask med olika choklad. Eller så kanske du hittar en pralinform med djurmotiv som passar henne perfekt?
Burkar att ha olika te-sorter i!
Om personen gillar att lägga pussel så är pussel med personlig bild en kul grej om inte annat. :)