Killproblem
Jag har nyligen skaffat mig en slags kk (vet inte ens om jag kan kalla honom för det, då vi ses efter fester o ha det mysigt ibland. Sover över o sedan gå hem.)
Vi har normala samtalsämnen. osv.
Han nämner att en vän kommer till honom på besök. Kul, tänker jag-då han ej är ifrån stan. Någon vecka senare berättar han att det är exet som kommer på besök (de avslutade som vänner för några månader sen( han gjorde slut med henne!)
Jag frågade ”ska ni ha sex då” det bara flög ur mig. Är väll lite svartsjuk kanske.. (ska ju inte vara det egentligen. Men om man har sex med någon finns de ju någon form av attraktion väll?
Han svarade iallfall: ”Kommer inte ta insiativet till det, men händer det så kommer jag inte säga nej”
jag är inte dum..Förstår ju att det kommer o ske!
Efter att han sa detta till mig kom jag på en fråga som jag vill ställa till honom. Men det är lite såhär: Har jag ens ”rätten” till o ställa denna fråga? Lixsom är det ”fel” att fråga om han ligger med andra? Kan man fråga det? /Är de ens en fråga man ställer?
Handlar väll i grund o botten om att jag inte vill vara en i mängden (finns de fler i bilden säger jag tack o hej). Även ifall både jag o han får ligga med vem vi vill. Sexet är bra.
eller att jag ska slippa testa mig efter varje gång då vi kör utan skydd o vet ju då inte om han har oskyddat sex med andra oxå.
Vill inte ha några ”ni måste skydda er” kommentarer. - vet det egentligen, men vi trivs bäst utan i våran sexuella relation
/Mvh - En Förrvirad tjej
Om ni "bara" är KK som du säger, så anser jag inte att du har rätt i att ifrågesätta om han ligger med andra, eller vem han ligger med.
Jag anser att du kan fråga om du bara undrar men du måste kunna hantera svaret du får. Det kanske är mer känslor inblandade från din sida än hans och då kan det såklart kännas jobbigt att höra att han ligger med flera.
#2: Har pratat med flera vänner o de säger oxå att jag kan fråga. Just för att det bara är en fråga jag vill ha svar på.
Ja, jag tyckte om honom mer innan. Men insett att nej, de finns inget där mer än en sexuell attraktion- då sexet är bra.
Jag får bita ihop helt enkelt om jag inte gillar svaret- som jag tror jag ändå redan vet svaret på.
Tack för svaret :)
Nej, tror inte man kan kräva sån "trogenhet" i en kk-relation. Det gjorde aldrig jag i alla fall :)
#4: Behöver inte att han har trogenhet :) Är mer allmänt nyfiken. O har han fler så vill inte jag fortsätta iallfall
Klart att du kan fråga, har ni oskyddat sex så är det jätteviktigt att veta om han har oskyddat med andra också. Har han det så är det dags att du testar dig och börjar använda skydd med honom, om du vill fortsätta över huvud taget.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.