Parfym
Såå var det dax att berätta vad ni har för parfym. Vilken parfym använder ni till vardags och vilken har ni till fest och använder ni alltid samma till vardags
Själv har jag använt samma parfym i åratal alltså DOLCA &GABBANA light blue till vardags och det är tack vara en fin vän Anna som jag fick den av för ca 9 år sedan..Till Fest skiftar det dock
Min favoritparfym är Noa. För övrigt använder jag billiga skitparfymer alternativt nån jag kommer över till ett bra pris på Oriflame. Jag är för snål för att lägga pengar på parfymer….

Använder sällan parfym, oftast bara vanlig oparfymerad deo då många av mina vänner är allergiker
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

oparfymerat.. och parfymfri deo… känslig hud som får utslag och torkar ihop av annat än speciella snälla produkter och dom är alltid parfymfria.. och sen har jag ju känsligt huvud också, får migrän av starka dofter
gud vad tråkig jag låter=)

jaaa eller hur;)*fniss*

J Lo, olika sorter ^^

men jag luktar ju alltid lite eau de iller… min favoritdoft=)
Jag använder alltid Escada. En doft som de sålde för ca 2 år sedan.
Oscar de la renta….
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Det är lite beroende på dagsformen vad jag känner för. Jag varierar mig mellan Hugo Boss Woman, Elizabeth Arden Green Tea och Laura.

gäller väl även Rkvatten…eller?…Hugo Boss eller Björn Borg….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Jag kör stenhårt på Ô de Lancôme men vänsterprasslar lite med Davidoff Cool Water som en vän köpte till mig på ren ingivelse.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Britney spears, celine dion 2 olika, paris hilton, van gils & en som jag faktiskt inte vet vad det är för nån har jag för tillfället. använder mest den ena celine dion
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Armani - Code
Naomi Campbell - Sunset
naomi campbell nina ricci laura ashley

naomi campell Mariah carey celine dion mfl. kan inte gå ut ur lägenheten om jag inte har parfympå mig.. på jobbet har jag oftast nån lite billigare som inte luktar starkt eftersom jag e så nära människor..

Jag är jättekär i Britneys nya.
Använder ingen parfym.

Lancomes Tresor…. har haft den i evigheter. Den är jag, liksom.. =)

Paris Hilton - Heress
Bvlgari Omnia
Gucci Envy me

Naomi Campbell - Paradise passion
Celine Dion - Enchanting
Christina Aguilera
Och ytterst sällan Paris hilton (Rosa med ränder)
Britneys Courious! Fick den av älsklingen i julklapp. Är lite sugen på Celine Dions nya, belonging? tror jag den heter..

Jag har hittat en riktig goding!!DIESEL!!!Den funkar bra då man ofta får positiva kommentarer
Som vardagsparfym använder jag Britney Spears "Corious"
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Alla Calvin Kleins parfymer är mina favoriter till fest….. Till vardags; nån billig skitparfym… :)
# Den nya Disel doftar underbart, speciellt männens. Men jag vägrar att använda samma parfym som alla andra gör. Inte kul när man möts i ett sällskap där alla har samma dofter på sig.
Britney till mig och Lacost till killen.. mmm vad han luktar gott!
Jag varvar med hugo boss woman intense,, o tresor,,
Puma - flowing står i badrumsskåpet, men jag använder parfym väldigt sällan.

#24 Jag håller med dig på ett vis,,,men samtidigt har jag den erfarenheten att samma parfym doftar olika på olika människor.
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elizabeth Arden Green Tea, Lancôme nånting, Lacoste Toutch of pink (ursäkta stavning) o så Hugo Boss Woman. till fest blir de samma. parfym är nog det enda jag lägger pengar på utöver hästar och bilarna ;)

använder Cacharel Amor och Marco Polos Pure Morning mestadels.
#22 & 24 DIESEL. Jodå, SeaHawk kommer hem och "doftar" Diesel varenda dag!! *urk* En blandning av diesel, hydraulolja och skog. Men han betalar inte ett öre för att dofta så… hrrmmm…
#30 Va, stjäler han dieseln? Eller står jobbet för den kanske? Haha :o) Med dagens oljepriser är kanske den sortens diesel rent av dyrare än parfymen… ja, inte riktigt kanske men nästan :o)
mvh Martin

Laura - Laura Biagiotti till mig och Davidoff Cool Water for Men till honom 

Använder ingen parfym pga allergi =/
Använder ingen parfym, känslig hy
Calvin Klein - Euphoria.
Parfym.. njo.. ibland så blir det den vanliga Hugo woman eller den vanliga Burberry. Finns så många som är känsliga mot parfym så man är sparsam.
Lustigt med dofter, Burberryn får mig att titt som tätt att tänka på en semester för över 10år sedan.. där jag först kom i kontakt med parfymen. En lyckad semester var det ;-)

Hm…Stella…Deep Red…Tresor…osv

Jag använder alltid DKNY Be Delicious till vardags till fest är det olika…

Laura Biagotti*mmmmm* och So sinful ;)
antingen hugo boss woman, eller giorgio armani´s acqua di gió, eller ralph lauren polo sport. mumma kardemumma ! :D
idag blev det acqua….:D

Min favorit är DKNY Red Delicious.

De dofter jag använder mest just nu är Sarah Jessica Parkers - Lovely och Calvin Kleins - Euphoria. Men jag byter parfym varje gång jag köper en ny. Men det är klart att några återkommer men det tar ett tag, det finns så många underbara dofter att pröva att det känns trist att köpa samma igen.