Relationer iFokus

Relationer

Etikettervänskapfamilj
Läst 552 ggr
MonicaLagerquist
1

Umgänge

Vilka umgås ni mest med?
Vänner eller familj?

Stolt ägare till tre La permer

Maria
1

Familjen numera.

/Maria

Soligajag1
0

Familj och vänner 😀💕

HH 🙂

Carmarino
1

Det är nog mest med vänner numera. De bor närmare än familjen, så det är lättare att träffa dem.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Fridaaaa
2

Jag tycker det varierar men nog familjen
Men mina närmaste vänner räknas in i familjen med :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
2

#4: skulle precis skriva detsamma.
Mina vänner har övergått till familj ❤️
…..

Men har även fått många nya vänner som vuxen som jag träffar regelbundet

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
1

#5 ❤️

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lona
3

Min hund och han är ju en i familjen. 😊

Nä, men jag umgås mest med vänner, jag träffar stallkompisarna/mina grannar nästan varje dag. Vi umgås väl inte jämt men pratar en stund, tar en fika eller så.

Min närmaste familj är min mamma som jag pratar med i telefon nästan varje dag. Vi ses ungefär en gång i veckan, vi brukar åka och handla tillsammans.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[Devya]
3

Familj och då menar jag specifikt min man och mina två barn. År väldigt nöjd med upplägget då jag inte är en särskilt social person. :)

MonicaLagerquist
2

Vi umgås i princip bara med familj och min släkt.

Stolt ägare till tre La permer

[Mia-45]
0

Har några vänner jag träffar ibland.
Träffar också min mamma flera ggr per vecka. Hon står mej närmast.

Elisesan
0

#0: Familj:D

SannaPannan
1

Jag brukade hänga mycket med vänner, eller en del iaf. Nu har vi glidit isär och hänger aldrig med dom längre..så familjen antar jag…men dom vill aldrig göra något ändå

/Sanna

Karmatarerskanise
0

Träffar både och dagligen. Men vänner umgås jag med längre tid per dag.

Åsa S
0

Familjen + nu när det är varmt hänger jag ju en del på odlingslotter och snackar med andra där + är det tråkigt så kan man ju gå på någon mässa i kyrkan mitt i veckan och snacka med folk på kyrkkaffet jag bor bara några minuters promenad från kyrkan det är även en jättefin kyrkogård mera som en park så där promenerar jag ofta Lars Ekborg skådespelaren är begravd i Columbariet har jag upptäckt.

[Vargnatten]
0

Här är det mest vänner och en del kollegor jag har ingen egen familj inga barn däremot två gamla föräldrar en dement mor och en gammal far vi bor nära men umgås nja det är mer att jag kilar in till dom och pratar några ord men dom är så gamla nu så umgås det gör vi inte.

Däremot med vänner och kollegor och några grannar dom får jag så klart inte glömma som är så härliga och fantastiska vi har en sån fin gemenskap mellan några grannar här på området med fika, spel och trevligt i trädgårdarna och en del barn så det blir extra roligt för oss äldre vi får känna oss unga på nytt när vi springer runt och leker med barnen 😎

snowy00
0

#0:

Vänner+familj😊

citytjejen
1

Umgås med min man, och han är ju min familj, dagligen. Träffar vänner 1-2 ggr i veckan.

/Christina

[Undertaker]
1

Umgås mest med min familj (då jag bor hemma ;)) och min partner. Har i dagsläget inga vänner och skulle inte heller ha tid att träffas.

RackarFia
0

Träffar min enda irl-kompis ungefär en gång i veckan, och sover hos mina föräldrar någon helg i månaden.
Men jag pratar i telefon med mamma minst 1 gång om dagen.

/Fia ☁️