Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1587 ggr
[helenal]
2007-12-21 01:16
0

Träffat stans största idiot!

Har träffate n kille i ca två veckor. Jag tyckte han var en väldigt snygg och charmig kille. Han började ibland vara lite för på.. säga ord som att jag saknar dig redan.. guud va du kysser bra. Han ringde mig tre ggr om dagen i två veckors tid. Va hur gullig som helst. MEN jag fick aldrig hans telefon nummer.. Jag började misstänka att han kanske hade tjej… Han sa till mig att han va tvungen att erkänna en sak att han det fortfarande är väldigt k'änsligt mellan han och hans ex men att det är mig han vill träffa. Jag tänkte inte så mycket på det. Jag fick komma hem till honom för första gången där han had ene bild på dem två… vi hade sex och massa såna saker. Han sa att du är den bästa jag varit med och massa såna där tramsiga saker. Sen helt plöstligt sa han att ahn va osäker på va dhan ville så d eva bäst om vi inte sågs mer:S Sen ringde han mig två dgr efetr och sa att han hade saknat mig och inte kan glömma mig… vi sågs igen. sen va han jätte tyken mot mig på msn. d ekommande dagarna.

Fick ett mejl av honom nu han skrev: Jga hoppas jag inte har sårat dig eller att du e sur på mig men jag vill gå tillbaka till mitt ex.. henens mamma ligger inför döden så snälla säg inget till henen om oss. det stannar mellan oss snälla jag ber dig?

jag skrev:

Hej igen! Jag har läst igenom dina mail en gång till och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det verkar som du ligger och tycker synd om dig själv. Helt otroligt med tanke på attdu har gått bakom ryggen på din flikvän vars mamma har cancer och du har ljugit fr mig. Tänker inte lägga ner mer tid på dig nu och jag hoppas att hon en vacker dag inser vilken människa hon slösar sitt liv på.

Så är det någon det är synd om så e det henne och inte du. Jag ska inte nämna detta för henne men ett tips till dig är att berätta det själv. Men du gör som du vill. Men glöm inte what goes around comes around. Kan va bra att tänka på det ibland så kanske man lär sig respektera andra människor, vilketdu tydligen inte gör.Mvh:Helena

Han skrev tillbaka:  tack för att du e förstående. Alla kan ändra på sig och jag har fått en tankeställare. god jul. du är en fin tjej!

Jag kan bara skratta åt honom.. och stackars hans tjej…

Ciiviic
2007-12-21 02:01
0

:O men gud…

Men de du skrev tillbaka va väldigt bra skrivet.

[helenal]
2007-12-21 02:25
0

tack!! Men jag blir så förbannad bara… NOG att ahn har förändrats….lika bara att han inte berättade alls för mig för jag had eändå inte tänkt höra av mig.. men han ville väll lätta på ahns samvete

tindra21
2007-12-21 08:35
0

Bra skrivet av dig ett rakt och ärligt svar inget utfyllnat utan helt enkelt konkret.

BranDuir
2007-12-21 08:43
0

Ja du, bra att du är rak i sådant…hatten av för dig!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

mrfotoshop
2007-12-21 10:53
0

Känns som han bara ville leka rommen av sig. Vilken pajas!

abbis
2007-12-21 10:57
0

Jag hade nog hållit honom på sträckbänken och sagt att vi får se om jag berättar för din tjej..såna ska grillas..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Karmatarerskanise
2007-12-21 11:20
0

helenal Jag vet inte om jag har fel för mig, men skulle du inte ta en paus från killar?

Ceciliaolucifer
2007-12-21 15:32
0

Du var mogen, men jag skulle kännt mig oerhört utnyttjad.

siddelina
2007-12-21 17:31
0

Bra skrivet! Glad Killen är tydligen en typ som inte inser konsekvenserna av sitt handlande!

[helenal]
2007-12-23 13:25
0

Jo det skulle jag. Men jag känenr mig inte sårad av killar längre utan kör mitt eget race. Jah ble inte ens sårad utan skrattade mest åt sitationen som hände.. han öär en idiot så är det bara.

Jo jag käönner mig lite uttnytjad, men det kanske han med va:P

[helenal]
2007-12-23 15:50
0

Nu såg jag att jag hade fått ännu et tmjel från honom där han skrev:

Hej Helena! Jag måste bara kolla om du är sääker på att du inte har några sjukdommar då jag tycker att det känns skumt på snoppen! Hoppas att du inte ljög för mig då jag ska åka bort! kram anton kan du inte teste dig igen.

Jga rkev tllbaka; kanske är från din tjej? för jag har inga sjukdomar.

tindra21
2007-12-23 15:58
0

Ähhhh hur orkar du ??? Njut av julen istället vet jag;)

pson
2007-12-23 16:49
0

#11 Eller så ger du han det bästa julklappen som han förtjänar, och en som han sent ska glömma: Du säger såklart.. " Ok, jo jag har precis testat mig, och det verkar som om både klamydian och herpesen har kommit tillbaka igen! Hahaha…

Liss
2007-12-23 17:37
0

#13 Hahahaha!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
2007-12-23 18:19
0

#11 - Men varför vill han ett DU ska testa dig när det är HAN som upplever problemen? :P

Thomas
2007-12-24 02:34
0

#1 Allt verkar helskumt redan från början. Det ser ut som att han arbetade efter en plan Bara en sån sak som att du inte fick telefonnumret borde vara en varningsklocka på något sätt. Det kan vara läge för dig gå och testa dig för säkerhets skull om ni inte skyddade er. Han kan ha varit smittsam redan innan det började bli "skumt på snoppen".

SLennartsson
2007-12-24 12:42
0

Tycker det var grymt bra skrivet! Sådanakillar förtjänar inte bättre än sanningen!

[helenal]
2007-12-24 13:00
0

jo det e skumt… måste nog testa mig för alla sjukdomar. Eeeehjo tror mig klart jag tyckte de vakonstit.. men jag vägrade väll inse:)

MIRJAMI
2007-12-26 01:52
0

Han kommer att göra det där igen på nytt med en ny tjej, och sedan kör han samma replik till den nya. Det finns gott om sonna killar/tjejer som håller på så här. Var glad att du inte blev tillsammans med denna kille för du är säkert värt något mycket bättre. Lev vidare och jag hoppas att du kommer en dag hitta världens underbaraste kille, som inte håller på som denna gjorde.

mrfotoshop
2007-12-27 02:21
0

Han ville ju bara tömma och glömma. Uppenbart ju!

[helenal]
2007-12-27 13:15
0

va menar du med tömma och glömma?=)

Jo han äör inte en bra kille det har jag förståt:)

madland_se
2008-01-08 12:45
0

#21 Vad jag tror menas med det som står i #20 är att han förvisso må va intresserad av dig, sin flickvän och alla andra han är otrogen med men i slutändan är det bara sig själv han bryr sig om. Det är den här sortens människor man inte vill bromsa för när de kliver ut på övergångsställen.