đ
Hej! Dom senaste dagarna har jag tÀnkt vÀldigt mycket pÄ en kille jag som trÀffar , jag har tÀnkt mycket pÄ att ha sex med honom, jag har till och med drömt att jag har sex med honom , jag vet snart inte vad jag gör han gör mig galet kÄt, jag kanske Àr extra kÄt just nu för jag har Àgglossning jag vet inte, men vad ska jag skriva till honom ? Jag blir sÄ jÀvla kÄt av att tÀnka pÄ honom jag önskar han var hemma hos mig nu sÄ vi kunde ha sex . Kan jag skicka en avklÀdd bild pÄ mig för att fÄ han sugen ? vi har skickat nudes till varandra tidigare och han har gillat det dÄ iaf
SÄvitt jag vet fÄr man ej skicka oönskade bilder till andra utan deras tillstÄnd. För övrigt sÀtter du dig sjÀlv i en position dÀr du kan bli lÀtt utsatt och bilderna anvÀnds emot dig.
Prata istÀllet med honom om det. Kommunikation Àr trots allt key till alla typer av relationer, vare sig de Àr platoniska eller romantiska, vÀnskap eller förhÄllande.
#0: Samma som frÄgade I gÄr ?
Sorg Àr kÀrlek som blivit hemlös
Trolleri trolleraâŠđ
SajtvÀrd Katter iFokus
Jag Àr i en relation och vi skickar inga nakenbilder. Just dÄ man aldrig kan vara sÀker pÄ vad som hÀnder sedan, ifall man rÄkar bli ovÀnner. Eller om nÄgon annan rÄkar fÄ tag pÄ bilderna.
Dessutom Àr det ju bÀttre att ta Àmnen som sex, etc. nÀr man Àr i samma rum. NÀr man ser varandras reaktioner, inte bara vad de sÀger (eller ja, skriver).
#1: Nej jag vet det och jag kommer inte skicka nÄgon bild till honom om han inte vill.
#4: Ja jo det Àr bÀst om prata om det nÀr man trÀffas men tyvÀrr sÄ Àr han inte hemma just nu han har varit borta hela dagen. Och sen ska han jobba mÄndag-torsdag, vi kan inte trÀffas förrÀn tidigast pÄ fredag tror jag.
#5: Fortfarande oklokt att skicka nakenbilder vare sig han vill eller ej. TÀnk pÄ din integritet, pÄ att skydda dig sjÀlv och respektera dig sjÀlv.
#6: PÄ vilket vis hjÀlper det dÄ att skicka nakenbilder om ni ÀndÄ inte kan ses pÄ flera dagar?
#8: man kan ju facetimea och skriva med varandra