Sex
Hej! Jag träffade en kille på en dejt vi hade det mysigt och började kyssas och senare så hade vi smeksex och oralsex, av någon anledning så ville han inte ha penetrerande sex vilket är ok men jag blev lite besviken. Han sa att han hade varit med om ett trauma när han hade träffat en tjej tidigare där sexet inte blev så bra . Han är ganska blyg och försiktig och tog inte så mycket initiativ. Det var jag som tog initiativ till att hålla handen och pussas. Han verkar gå igång mera på att ge istället för att få och han var bra på det han gjorde, jag känner dock dåligt samvete att han gör saker för mig om inte jag ger något tillbaka till honom. Jag vet att han sa att han har lite trång förhud och jag tror han var lite nervös för han var inte helt hård men han var inte slak. Jag har bara haft sex med en kille innan honom så jag är inte så erfaren inom sex , men kan hans trånga förhud vara anledningen till varför han inte ville ha penetrerande sex ? Han har haft sex med flera tjejer innan vi träffades och jag vet inte vad dom har gjort för något och jag vill inte veta heller . Vad kan jag göra för att göra det skönt för honom ?
Han berättade att något traumatiskt hänt med en annan tjej vid sex, och han är blyg och försiktig.
Det är mer än tillräckligt för att stressen ska påverka ståndet och den inte blir styv. Och när den inte blir det blir det mer stress och skam.
Låt honom ta sin tid.
Trång förhud kan vara medicinskt problem om förhuden inte går att dra bak från ollonet. Erektion kan vara mycket smärtsamt då. Och om förguden är så tigt att den inte går att dra ner samlas bakterier där eftersom man inte kommer åt att tvätta ordentligt. Det kan lätt orsaka förhudskatarr, exem, svamp och luktar givetvis inte bra. Då vill man inte att någon kommer nära.
Men jag hoppas ju att ni är gamla nog att ha kunskap om era kön och ungdomsmottagningen, så han vet att för trång förhud är lätt fixat med ett litet ingrepp. Det är dock inte en sak som dyker upp plötsligt, så om det var så trångt hade det nog varit så infekterat att smärtan hade tvingat honom till läkare i tonåren.
Pressa inte honom om att du så gärna vill ge tillbaka och ha penetrerande sex. Du säger det för att pucha honom men påminner honom om att han inte lyckas ha sex som man ska, och gör honom ännu mer blyg.
Låt honom ge dig och säg sen att du vill ligga och hålla om honom. Börja småprata. Försök visa att du är nöjd med det och uppskattar hans sällskap.
Har han bara försökt ha sex en gång kan det ha gjort väldigt ont, och han fick avbryta innan dom ens han börja. Det blir ju ett ovant motstånd mot ollon och förhud när den ska in i slidan.
Om det gjorde ont saknade han nog, och det kan vara ett trauma.
Jag minns en kille som behövde ha glidmedel och försiktigt massera förhuden så den töjdes lite och sen kunde glida bak över ollonet innan han kunde penetrera.