Hjälp
Hej! Jag pratar lite med en kille . Vi har träffats en gång och då hade vi sex, vi hade dock inte penetrerande sex. Ikväll hörde jag av mig till honom och frågade vad han gjorde, han svarade att han inte gjorde så mycket och så frågade han mig vad jag gjorde jag svarade att jag hade lite tråkigt och då skrev han okej hehe. Sen skrev jag att jag var lite kåt och då skrev han ok. Sen skrev jag mm hehe. Sen skrev jag förlåt om jag skrev något fel och då svarade han: men nej och då skrev jag ok. ( Han tycker inte om att jag trycker ner mig själv..) Jag har dåligt självförtroende och övertänker allting pga av att jag har träffat killar tidigare som inte har varit snälla . Jag tänkte att han menade något negativt när han svarade ok på att jag var kåt. Är han intresserad av mig ?? Ska jag fråga om han vill träffas igen ??
- Redigerat 2025-06-03 22:40 av anonym666
Är det ingen som kan hjälpa mig ?? Och nej det här är ingen trolltråd!
- Redigerat 2025-06-03 22:33 av anonym666
När du skriver ett inlägg med varje konto, så är det kanske svårt att tro att det inte är trollande du håller på med.
Så vill du bli tagen på mer allvar, skulle jag rekommendera att hålla dig till ett konto.
Mvh // Johan
Det är helt omöjligt för oss att veta. Han visade inget större intresse om det var kallt han skrev.
#0: Försök att använda samma konto.
Dessutom: Återigen så kan vi inte magiskt tolka hans tankar och vad han vill baserat på hur han skriver, etc.
Vi alla är olika och vi alla skriver och beter oss olika.
Men om DU vill träffa honom igen så kan du ju fråga. I värsta fall får du ett nej.