đą
Hej! Hur ska jag fĂ„ min dejt att börja ta mer initiativ ? Vi har skrivit med varandra i ca 1 1/2 mĂ„nad pĂ„ snapchat vi skriver med varandra varje dag det Ă€r mycket flörtande, hjĂ€rtan och puss osv. Jag kĂ€nner mig ledsen att det oftast Ă€r jag som hör av mig till honom han brukar alltid svara och han svarar snabbt. Ser att han kollar mina stories. Skickade en selfie till honom för nĂ„n vecka sen sĂ„g att han öppnade och kollade utan skicka en komplimang eller en selfie tillbaka. Jag blev ledsen och kĂ€nde mig dissad för jag tyckte att han kunde sĂ€ga att jag var fin och jag sa till honom att jag blev ledsen för att han inte sa nĂ„t och dĂ„ svarade han : men det kanske jag tycker Ă€ndĂ„ ju. IgĂ„r kvĂ€ll skrev han nĂ€r vi hade skrivit pĂ„ flera timmar: inte hört nĂ„ . Jag svarade att jag hade varit trött för det var sant men hade egentligen lust att skriva: men du kan ju faktiskt höra av dig till mig nĂ„n gĂ„ng ocksĂ„. Men kĂ€nde inte att jag orkade ha nĂ„gra diskussioner. Jag har frĂ„gat nĂ„n om att prata i telefon men han sĂ€ger att han inte gillar att prata i telefon eller sĂ„ sĂ€ger han senare dĂ„ eller att vi ska det men det hĂ€nder ingenting. Han sĂ€ger att han Ă€r intresserad av mig och vill dejta mig seriöst och han sĂ€ger att han har varit singel i 2 Ă„r. KĂ€nner mig lite irriterad att hans dotters mamma kommenterar hans bilder med đ,đ©· dom kanske bara Ă€r vĂ€nner jag vet inte men det kĂ€nns pĂ„ hennes kommentarer som att hon fortfarande har kvar kĂ€nslor för honom.. han sĂ€ger att dom inte Ă€r tillsammans lĂ€ngre men jag kan Ă€ndĂ„ inte lĂ„ta bli att fundera pĂ„ om dom fortfarande ligger med varandra⊠Jag sa till honom för nĂ„n vecka sen nĂ€r jag var ledsen att jag vill att han sĂ€ger att jag Ă€r fin, frĂ„ga hur jag mĂ„r,ringa mig och visa att han vill ha mig om han verkligen Ă€r intresserad av mig pĂ„ riktigt. Han verkade fĂ„ lite dĂ„ligt samvete och han sa att han var inte sĂ„ bra pĂ„ sĂ„nt och han bad om ursĂ€kt men kĂ€nns inte som att han förstĂ„r hur jag kĂ€nner och det gör mig ledsen för jag kĂ€nner mig dissad och blir osĂ€ker pĂ„ honom. Vi har pratat om att trĂ€ffas nĂ„t snart men det har inte blivit av Ă€nnu. Vi Ă€r 33 och 32 om nu Ă„ldern spelar nĂ„n roll.
Detta Àr din tredje trÄd om samma man.
Jag tycker att du har fÄtt bra svar i de andra trÄdarna
/Maria
#1: JasÄ jag tycker inte jag har fÄtt sÄ bra svar och kÀnner mig inte klokare av svaren jag har fÄtt. Om du stör dig sÄ vÀldigt mycket pÄ mitt inlÀgg sÄ behöver du inte kommentera.
#2: Vad för svar Àr det du vill ha dÄ?
"Everything will be okay in the end. If itâs not okay, itâs not the end." ~John Lennon
#2 Jag stör mig pÄ att det blir rörigt för de som tar sig tid att ge kommentarer.
Du ger ju lite olika information i de olika trÄdarna. Det blir svÄrt att summera.
/Maria
Nu har TS avslutat sitt konto.
Klarar uppenbarligen inte minsta kommentar som inte faller i smaken.
Jag tror att den hÀr killen vill gÄ mer försiktig fram.
/Maria