Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1253 ggr
tindra21
0

Vad är er högsta önskan?

om ni får välja och fantisera, vad skulle vara er högsta önskan. Allt är  möjligt i denna tråd?

Annette
0

Då bortser jag från det där vanliga som alla vill, vara frisk osv.

Jag hoppas mitt sto blir dräktigt och föder ett fint stoföl 2009, så jag får en dotter till henne att fortsätta min avel med.

[SharpMissy]
0

Jag har ett väldigt motsägelsefullt förhållande till det där med 'högsta önskan'. Jag önskar att jag vann snuskigt mycket pengar… Men så tänker jag att "tänk om någon sjukdom drabbar något av barnen, då står jag där med alla miljoner och kan inte göra ett dugg". Det är som att jag förknippar pengar med skuldkänslor. Att man inte kan få både pengar OCH hälsa.

I alla fall, så fantiserar jag om att vinna hundra miljoner och bygga mig en lyxvilla med gym, simbassäng, solarier. Och alla mina vänner skulle få nyckel till den delen av huset. Sen skulle jag ha alla möjliga tekniska prylar och finesser inomhus. Kyl och frys och spis á 30 papp vardera, minst! Biosalong! Spelrum med VR-utrustning. You name it. Min fantasi har inga gränser.

Sen skulle jag resa till Hawaii och äta ananas.

Maja
0

Att mina föräldrar skulle ge de jag träffar en chans att visa vilka de är, inte bara säga (eller ja, skrika) att jag aldrig mer får träffa dem bara för att de inte passar in i mammas och pappas "perfekta" värld..

Karmatarerskanise
0

Min högsta önskan är att alla jag älskar får leva ett långt, rikt och lyckligt liv. Och att alla får vara friska.

Sen skulle inte lite pengar skada ;)

tigress
0

Att ta mig igenom skilsmässan som precis har blivit klar och kunna ta för mig av livet igen och försöka läka själen så att jag blir glad och mår bra igen.

[Sajberlena]
0

Att få vara lycklig.

HannaM
0

är allt möjligt så önskar jag min iller elliott ett liv som är minst lika långt som mitt, han är det undrbarase jag har

ryttarn
0

Finns två saker jag önskar förutom fred på jorden, hälsa åt alla…

Att jag och min kära Villbo skall kunna flytta ihop, förlova oss,  gifta oss och sedan leva resten av våra liv tillsammans……

Att på något sätt hitta en väg att kunna utnytja min yrkeskunskap och livserfarenhet till att hjälpa människor som inte har haft lika mycket tur i livet som en annan har haft….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Karmatarerskanise
0

#8 gillade din önskan i sista stycket :)

Ijin
0

Jag önskar att få dö med ära=)

Hennum
0

min högsta önskan just nu är att slippa ha brist på pengar. för med pengar kan jag uppfylla många andra önskningar, som att köpa en kompis till min ensamma häst, ge mina djur den vård de behöver, bo i egen lägenhet, samt laga min trasiga bärbara dator som jag fick i studentpresent och hade sönder några månader senare.

men det finns ju såklart andra saker jag skulle vilja oxå, att alla helt plötsligt började käka mer vegetariskt och/eller ekologiskt, började åka kollektivt osv. och att de rikaste länderna tar sitt ansvar och slutar utnyttja de fattigare länderna.

det blev mina 10 högsta önskningar eller något istället :P

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

adiafora
0

Om allt är möjligt vill jag önska att alla de jag håller av ska få må bra.

BranDuir
0

Att alla som önskar får sin önskan uppfylld!  och sedan kärlek , hälsa och pengar … till mig själv…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Robinsnel
0

Kan man önska lycka åt alla helt enkelt? Pengar är väl för många en väg dit, jag är tveksam.. När jag varit som lyckligast är de perioderna jag varit som fattigast. Barn- som vuxenliv. Den där enkla känslan av lycka, den skulle jag gärna ha hela tiden, eller kanske nästan iaf.