*ot*Jag vill ha TIPS
Jag ska köpa en ny bil en sommarbil "cab" till min man. Han har länge velat ha något att pyssla med och ömma för när jag tycker han daltar för mkt med mig
.Själv tycker jag att det är väldigt trist att köra runt i en stor saab-95 i statstrafiken och tycker det hade varit både skoj och smidigt med en såkallat mindre sommarbil.
Men vad ska jag köpa för det ska bli en present ifrån mig och jag har ingen aning. Jag hade tänkt mig att den fick kosta ungenfär mellen 30-60000 kr alltså inte för mkt pengar

jaa du….finns en fin audicab i helsingborg…96a ….i rätt prisklass!
Mercedes, Audi eller nån av de mindre frasyskorna är ju ett bra köp, BMW, har mycket problem med det elektriska och är i nio fall av tio buskörda..dessutom svindyra i reparationer.
Nån liten engelsk sextitalscabbe är ju en pärla i sig…Triumph eller MG…där har han nåt att pyssla om och vara riktigt cool i
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Tycker personligen att de brittiska cab-modellerna är i en klass för sig. De är klassiska på nåt sätt… Det är en man här i krokarna som kör omkring i en brittisk skönhet. Den är hans pärla, men kommer inte ihåg märket på den. Dock kostar den nog en slant…
Hoppas du hittar nån fin bil till din man tindra!