Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 972 ggr
tindra21
0

vad använder ni för

badkläder på standen och varför väljer ni att använda det ni har?

Annette
0

Jag håller mig helst så långt från stränder som möjligt. Måste jag dit blir det baddräkt.

Kinna1
0

Jag älskar stranden så det blir bikini för min del eller bara bikini byxor =)

[SharpMissy]
0

Är aldrig på stranden. Men väl på simhallen två tre gånger i veckan och då har jag bikini eller baddräkt.

[Vargnatt-]
0

Är väldigt sällan på stranden, men när det blir så är det bikini

Peppe
0

bikini

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

DubbelE
0

bikini o shorts. forutom dom ljumma sommarnätterna då jag o mina kompisar näckar ;) vårat tillhåll är en väldigt avsides sjö mitt i skogen så på kvällarna/nätterna är vi så gott som alltid ensamma…

Titti
0

Ser man mig på stranden, ja då ser man något mycket ovanligt. Är mycket sällan där. Men om jag för ovanlighetens skull är där så har jag Linne och Shorts.

[Henke29]
0

Skulle vatt kul att lista ut den sjön *Blink Blink*

juliapettersson
0

Hur kan man inte vilja vara på stranden? Förvånad

Annette
0

#9. För att det är trångt som i en sardinburk, skrikiga ungar, arga föräldrar osv ;)

BranDuir
0

födelsedagskostym

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

ryttarn
0

Jag älskar att bada, men det skall vara minst 25 grader i vatnet annars är det tortyr….

Det innebär att mina badsejourer oftast blir när jag är på "min" underbara ö i Grekland, Är jag på den stora stranden blir det shorts, annars ingenting. Föredrar att bada såsom Gud skapade mig…

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Hennum
0

bikini har jag… tycker inte om färgen på den, men den får duga.

oj, nu längtar jag efter sommar!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

adiafora
0

Bikini. Varför? För att jag vill ha sol på huden…och sand. För att det blir så jävla blött och kallt och tar lång tid att torka om man badar i jeans och tee.

Karmatarerskanise
0

Jag har nog inte varit på stranden på 3-4 år :P Badar antingen från päronens båt, eller inte alls :)

madland_se
0

Jag brukar ha badshorts. Förutom dem badar jag ibland i boxershort (kalsonger alltså) eller i rätt sällskap - och på rätt plats - naken. Cool

Martin
0

Shorts, trevkvarts eller iaf knälånga.

mvh Martin