vad använder ni för
badkläder på standen och varför väljer ni att använda det ni har?

Jag håller mig helst så långt från stränder som möjligt. Måste jag dit blir det baddräkt.
Jag älskar stranden så det blir bikini för min del eller bara bikini byxor =)
Är aldrig på stranden. Men väl på simhallen två tre gånger i veckan och då har jag bikini eller baddräkt.
Är väldigt sällan på stranden, men när det blir så är det bikini

bikini
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

bikini o shorts. forutom dom ljumma sommarnätterna då jag o mina kompisar näckar ;) vårat tillhåll är en väldigt avsides sjö mitt i skogen så på kvällarna/nätterna är vi så gott som alltid ensamma…
Ser man mig på stranden, ja då ser man något mycket ovanligt. Är mycket sällan där. Men om jag för ovanlighetens skull är där så har jag Linne och Shorts.
Skulle vatt kul att lista ut den sjön *Blink Blink*

Hur kan man inte vilja vara på stranden? 

#9. För att det är trångt som i en sardinburk, skrikiga ungar, arga föräldrar osv ;)

födelsedagskostym
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Jag älskar att bada, men det skall vara minst 25 grader i vatnet annars är det tortyr….
Det innebär att mina badsejourer oftast blir när jag är på "min" underbara ö i Grekland, Är jag på den stora stranden blir det shorts, annars ingenting. Föredrar att bada såsom Gud skapade mig…
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

bikini har jag… tycker inte om färgen på den, men den får duga.
oj, nu längtar jag efter sommar!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Bikini. Varför? För att jag vill ha sol på huden…och sand. För att det blir så jävla blött och kallt och tar lång tid att torka om man badar i jeans och tee.
Jag har nog inte varit på stranden på 3-4 år :P Badar antingen från päronens båt, eller inte alls :)
Jag brukar ha badshorts. Förutom dem badar jag ibland i boxershort (kalsonger alltså) eller i rätt sällskap - och på rätt plats - naken. 
Shorts, trevkvarts eller iaf knälånga.
mvh Martin