Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 853 ggr
Telefonkontakt
0

Nu ska jag vara snäll...

Skrev i förra veckan när jag fick utbrott på sambon och kastade mat i lägenheten.. Nu är jag sur - igen…

Killen skulle iväg till en kompis idag och sedan ta med honom hemtill oss vid 18 tiden så jag sklle bjuda på mat. Jag ringer för att påminna honom om något och då sa han att han skulle komma hem om en timme eller två (vid 17-18 allså) och nu när jag ringde och undrade var han var (jag ärhungrig och vill inte äta mer mackor, han har sista pengarna på sig) och då säger han att han kanske åker om en timme..

Här sitter jag, vrålhungrig och vill sätta fart att laga maten som tar någon timme, men jag kan inte börja då han måste köpa lite grejer först.

Jag blir så irreterad att han inte kan bestämma sig när han ska komma hem.. Men jag kom ihåg att jag ska inte skrika eller något utan sa lugnt "jag tänker intelaga mat åt dig" och sedan sa jag puss och la på.. Så nu ska jag koka pasta och äta den med smör tills killen kommer hem… När nu det blir *suck*

Varför ska jag alltid falla för killar som inte kan hålla tider (det inkluderar min pappa) Flört

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Sessan1
0

Gör INTE Så, då bli man bara besviken, för det har jag blivit många ggr om :(:(  så jag har slutat att göra så.

Maria
0

Kan du inte göra i ordning maten så att de får värma den när de bahagar att komma hem.

Då kan du äta själv och så kanske de inser att passa tider i fortsättningen när de bjuds på "värmemat".

/Maria

Telefonkontakt
0

#2 gick inte att laga maten för jag hade bara häften av ingredienserna. Men när han kom hem var jag glad, för jag fick en burk cola och vi lagade maten ihop :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Dolleminas
0

Jag har lärt mig att de flesta karlar är tidsoptimister… (inte alla…)