Relationer iFokus

Relationer

Etikettfamilj
Läst 1102 ggr
[SharpMissy]
2008-01-21 22:01
0

SharpMissy tipsar

…vill man ha kvällens garv och se världens skönaste familj så ska ni som har möjlighet se till att kolla på TV400 på måndagar kl.20.00.

Gene Simmons familjejuveler! Så otroligt roligt! Vilken familj! De verkar ha en jättebra relation sinsemellan och en enormt rolig humor! Jag och maken skrattar så vi vrålar här bitvis.

Man önskar ju onekligen att man hade den sköna och avslappnade stämningen i familjen, och för den delen en sån ekonomi som de har också…

Karmatarerskanise
2008-01-21 22:31
0

Har inte den kanalen, vill ju se det programmet!! :(

Kinna1
2008-01-21 23:22
0

Den har jag missat helt. Måste se den nästa vecka. Påminn mig Missy snälla =)

blombuketten
2008-01-22 00:48
0

Kul att du tog upp just det programmet SharpMissy. Idag satt jag och bläddrade bland kanalerna och fick upp just den och jag håller med dig. Jättekul. Sonen skulle ta körkort och Gene skulle göra samma tester och sonen vann stort Glad. Ja, det verkar vara en helskön familj med mycket värme och gemenskap.

Liss
2008-01-22 02:35
0

och så har ja inte den kanalen jue!:(

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[SharpMissy]
2008-01-22 21:15
0

Bästa från gårdagens avsnitt var två grejor.

Först så är Gene och lägger sig i när sonen övar med sitt garageband. Alla sonens polare bara himlar med ögonen och tycker Gene är en pest och pina som stör dem hela tiden. Sen rätt vad det är så bokar Gene ett gig åt sonen och hans band på nåt ställe i LA. Sen beställer han ett flygplan som kör med en banderoll över hela stan där det står "Nick Simmons rockar i Hollywood på lördag" eller nåt sånt. När sonen får se det säger han till sin pappa "jag tror jag spyr". Grabben blir alltså skitnervös för hans grupp har inte ens skrivit en enda låt än. Giget är ett par dagar bort. Hur det nu är, så blir spelningen av, och Gene, som den löjligt stolta fadern, går omkring och delar ut gratis t-shirts med trycket "Nick Simmons Rocks" till alla som vill ha.

Några dagar senare är de i en butik inne i LA där Gene hittar en KISS-tshirt för 2 dollar. Han frågar expediten om den verkligen är så billig. När hon insisterar så envisas istället Gene med att betala 40 dollar för t-shirten. Alltså, han KÖPER en KISS-tshirt!! *garvar ihjäl mig* Sen går han vidare runt i affärerna för att se så de inte tar underpris för tröjorna.

Dessa var bara några exempel på hur himla GOOO han är den gamle gubben, och hans barn och fru har samma lugn och fantastiska humor.

Jennix
2008-01-22 21:26
0

Gene SImmons. Hur kan man himla med ögonen över Gene Simmons?!! Respektlösa yngel! *asgarv*

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!