Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 971 ggr
skruttan31
0

efterlyser!!!!

Sitter här i panik,,

En fredag???,, var är allt folk,,, hjälp mig,, slå i hjäl denna fredag,,

Är de ingen mer än jag hemma o vakna en fredags kväll???

tigress
0

Jag är här Glad

HannaM
0
Jennie104
0

Jag är här ;) Olycklig men jävligt glad ändå Skrattande

skruttan31
0

åHHH:::  vad skönt.. o se lite liv i luckan,, kul ni svarade ,, började snudd på o bli mörkrädd ….

Tråkigt bara för dig som var lite olycklig,, *kram*

Heda
0

Jag sitter också här hemma och rullar tummarna ;)

tigress
0

Egentligen borde jag gå och lägga mig för jag är så trött, men det är fredagkväll och då ska man vara uppe, även om man är alldeles själv Flört

skruttan31
0

för jisses Kvinnor,, lägg er inte före tolv,, vi är inga barn,, ha ha,,,

Spiriteye
0

Halloj!!! JAG E HÄR!!

Givitvis å självklart!!

(men d vet du ju skruttan)

Trazzel
0

Hemma och sitter och tittar på Grey´s Anatomy säsong 3Glad

skruttan31
0

välkommen spiriteye,,, så du är i agent tagen,, o ska  hålla koll på din kärring,, ha ha

Alex
0

Jag sitter här och snurrar runt på iFokus också… :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

skruttan31
0

skönt o se att de finns några till som trillar in då o då,,.. 

såå..  får jag vara nyfiken???..

Vad får er att sitta hemma en fredags kväll???

Jennie104
0

12# Jaa du ;) Pappa är och festar Sooo DATORN är mi ända tanke Cool

4# Taack ;) Du är för goo :) 'kramis till dej med' Kyss

tigress
0

Skulle gått på bio men det blev inställt, så efter lite shopping kom jag hem och hamnade härGlad

skruttan31
0

Aha,,  ja då e det klart att man får roa sig på nätet när farsgubben är o roar sig på sitt håll…

Själv har jag min son hemma i kväll,, så de fick bli en hemma mys kväll,,  Men tyvärr sover han nu,, o jag har min kärlek spiriteye på tråden (telefon),,  samtidigt som jag skriver till er,,

skruttan31
0

tråkigt att inte bio besöket blev av,, fann du något roligt på din shopping tur???

tigress
0

njae, en topp/t-shirt att ha på mig imorgon kväll-ska ut med en kompis- sedan bara diverse nödvändigheter Flört. Det var väl inte världens bästa idé att knö sig ut i affärerna fredag löning vid rusningstid med tjock vinterjacka, vantar & halsduk Flört

skruttan31
0

Kan hålla med dig tigress,,  ska själv ut en sväng på stan i morgon,, med min son o mitt brors barn,, sen på kvällen ska jag lämna sonen till morfar o ut o svira med en kompis,,, så i morgon ska de bli skrutt ala rus,,,

skruttan31
0

häpp,, de var dåligt drag i kväll,,  får väl ro med mig mina rynkor o hoppa i säng,, natti natti på er alla vakna,,  sleep well ..

Alex
0

Mår inget vidare, annars hade jag antagligen befunnit mig nån annanstans nu… Men orkade inte stressa i stallet för att hinna med tåget, så nu sitter jag här. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Spiriteye
0

Natti natti allesammans!!!

baby-lovedoll
0

e oxå här, kan inte sova :P  Kollar runt efter roliga sidor på nätet….  E hemma mest för att jag inte är på humör för att gå ut helt enkelt..

tigress
0

nu drar jag till sängen, är så trött…ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

baby-lovedoll
0

ska oxå dra… gonatt :D