Helsingborgs träff i kväll
Vem/Var för det gäller väl fortfarande?

ok…om det inte blir strömavbrott här igen….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Ja, hur ser det ut? Tänker på stormen, den skall kulminera framåt 17-snåret, och det är redan nu en del strömavbrott runt om i Skåne. Södra Skåne skall drabbas hårdast i och för sig, så Helsingborg kanske klarar sig?
Skall lägga mig en stund till, men återkommer hit om ett par timmar för att kolla av läget….
mvh Martin

hallåå…kom igen nu alla som bor i närheten …jag har 15 mil ner och kan plocka opp folk på vägen….plats till fyra till i bilen!
Kör E4 ner från traryd

Vi hade ett 14 timmars avbrott här i Södra Småland i natt….men Hbg klarar sig ju garanterat….städerna är ju extra skyddade i nätet

Vi blir 2 som kommer…*S* verkar det som
Som det ser ut nu så kommer jag med!! =) Men vi ska väl inte åka båt va?? För då är inte jag så rolig kan jag säga. Då ropar jag på Ulrik hela tiden =)

nej vi tar nog nåt trevligt landbaserat…*S*

vad säger ni om Harrys här i hbg

alldeles utmärkt val
Harrys blir det :)
Det blir alldeles utmärkt =)
Vad kul :)

Pratade med marnyman precis i telefonen och i Malmö blåser det storm och regnar som attan. Men vi skulle höras av vid 18-tiden förhoppningsvis har det blåst över då…

Det drar ihopa sig till storm här
Jag tycker det varit storm från och till hela dagen här. Och i vilket fall som ska vi ju vara innomhus.
Annat är det att jag måste ut med hunden. :/

hehe Hera det ligger lite i det du säger och nu har jag varit iväg och investerat i lördagsgodis och blev faktiskt ganska förvånad..Visst blåser det men långt ifrån storm…..
Halloj. Ett j*kla oväder här nere…. är till och med lite orolig för mina fönster. 
Får se hur jag gör, har ni sagt någon tid där uppe?
mvh Martin
Ingen som har vägarna förbi Gotland som kan hämta upp mej?? Hade gärna velat vara med.. Här blåser det nästan ingenting :-)

#17 då ses vi kl 20 marnyman
och alla andra…..
Vad kul det ska bli :) Alla får ta med sig gott humör :)
Hoppas nu bara iv får plats på Harrys. Brukar vara rätt fullt med middagsgäster vid 20 tiden.
Vi ses :D
haha blir ju som en blindträff för alla:D

#22 Skämtar du?:O ni ser lika gammla ut.. och nu menar ja vad jag säger.. antingen ser du väldigt ung ut eller hon väldigt vuxen:P hehe
hoppas ni hade kul ikväll iaf, lite avis är jag:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
LisetteS, hon ser så ung ut :)
Vi hade skittrevligt :D
Tyvärr fick Branduir, Kinna1 och jag dra.
Iof inte fören nu :)
Jag e glad vi gjorde detta :D Kram på er!

Tack för en riktigt trevlig kväll! Tindra, Kinna, Hera och Marnyman!
Nu har jag precis kommit hem och ÄNTLIGEN öppnat en riktig öl!
En stor kram till er alla!
P

Nu är jag hemma…… trött road och glad tack för en underbart trevlig kväll….
Och, nu är jag också hemma. Skall bli skönt att sova tre timmar innan jag skall upp igen.
Sen undrar jag i mitt stilla sinne, hur Skånetrafiken tänker. Man söker på resor "Helsingborg - Malmö" och får då upp att det går en resa i timmen hela natten.
Jäkla bra service tänker man.
Sedan inser man att efter 00.27 så innebär en resa i timmen:
Båt Helsingborg - Helsingör
Tåg Helsingör - Köpenhamn - Malmö.
Nja, nu stängde ju Harrys vid 4-snåret och då gick första båten vid 05.10, så då var det ju bättre tyckte jag i alla fall att sitta kvar på Knutpunkten (detta ställe med mycket udda folk så här dags på dygnet) till 05.53…. och sedan en timmes tåg på det.
Godnatt!
Och just det: MYCKET TREVLIGT var det! Himla härligt folk här på RiF!
mvh Martin
Jag vill tacka er alla för en helt underbar kväll. Det var längesen jag hade sååå roligt. Ni är ju helt underbar snälla, goa, roliga och jaaa helt underbara människor!!!!!. Tack snälla ni för att jag har fått lära känna er!!!! Hoppas vi ses igen snart =)
Puss och Kram Kinna =)
PS Tack BranDuir för att jag fick åka med dig!!! Du är ju bara för snäll. Tusen Tack =)
Ja tack BranDuir för maten o all dricka som du bjöd på :D

Inget att tacka för…det var min glädje att göra det!
Ja de låter bra det där:) ¨
Måste ju bara fråga, kalla ni varandra namnen som ni har här inne?.. ser de framför mig nämligen, hur någon ropar marnyman över musiken:P
Ja, jag har funderat på det där. Ska vi ha en större träff för Relationer iFokus så får vi väl ha namnskyltar med våra nicknames och riktiga namn skrivna på. =)

näää vi använder våra egna namn minsan
När vi kände igen varandra så blev det riktiga namn och annars blev det våra namn här.
Ett problem är dock att inför nästa träff måste alla skriva ut hur långa ni är, för jag kände inte igen Maria (tindra) för hon var för kort :o)
mvh Martin

***ASG***

Vad då då var min längd något större problem kanske*blink* Du vande dig ju snabbt ialf
haha.. jaa namnskyltar är ju ett måste:P en såndär "hej jag heter….." och så får man skriva dit båda namnen:P hihi
haha, kände du inte igen tindra för att hon var för kort? Ja man tänker väl iof på människor olika..
Jag kan ju tillägga då att jag är en liten 166cm:)
Och BranDuir han är sååå lång =)

#38…nänä…bara 192….det är inte såå långt…*S*

Haha jaa branduir är en hel följetong lång*asg* men det klär honom…

Tur för mig annars hade jag ju inte nått ner till golvet….*S*