Vad gör dig lycklig...
ja precis…är det materiella ting eller nåt man inte kan ta på men känna? Eller nåt helt annat?
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

När sambon inte drar små dåliga lögner…
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Mina djur gör mig riktigt lycklig, att få vara ute och se hunden springa omkring och må bra eller att sitta med kissen i famnen och lyssna när han spinner. Det gör mig otroligt lycklig.
Min sambo så klart, allt han gör, när han kommer upp bakifrån och ger mig en spontan kram eller kyss i nacken, då är jag lycklig :).

Att dansa.

mina vänner
Åh ofta.. när maken kommer hem från jobbet, när man tar en eftermiddagsvila i soffan. Äh.. det finns många stunder man är lycklig och det är framförallt för att man har en så underbar person i sitt liv.
Det som gör mig lycklig är när det går bra för andra. Som t ex när mitt barnbarn kom och berättade att hon och hennes kille hade förlovat sig. Dom är sååååååå fina ihop. jag blev överlycklig å deras vägnar.

ojojoj om ändå min mormor reagerat så :S Hon vägrar inse det fortfarande efter snart 2 år :o
Det som gör mig lycklig är att ha kul med andra. När mina nära vänner är glada rakt igenom blir jag lycklig. Sen är jag lycklig när allt går som jag vill också :P

min sambo, mitt jobb,(lr allafall dom som bor där), att köra bil, o sen blir jag lycklig när allt bara känns bra o jag slipper fatta massa tokiga beslut….. :)

att vara med mina barn, att drömma om romantik och kärlek, att dela livet goda med mina vänner, att veta att man gör skillnad när man hjälper andra som har det svårt.
Familjen. Semester. Pengar ;)
Ojjj ja det är mkt som gör mej lycklig. Först å främst så e d ju min kärlek. Mina vänner. Mina hundar å min katt. Gå ut på krogen å dansa järnet en kväll i goda vänner sällskap. Sitta på ett fik å mysa. Vara i naturen. Lyssna på musik jättehögt vilket jag gör just nu…
Ja som sagt det finns mkt i livet som gör en lycklig. Gäller bara att se det!

Just nu, är det Mitt barnbarn 2 år..Oj Jösses..så roligt Vi har..Vi skrattade senast igår, så Vi knappt kunde andas.
Hunden är ju alltid en av De bästa

Familjen, hunden, dagar när allt går bra, sen kan även att par nya skor eller en ny väska gör mig lycklig ibland. Men för det mesta är det dom här små sakerna, som visar sig betyda något extra :)

#9 Jag håller med dig helt o hållet. Jag hade inte kunnat sagt det bättre själv. Precis så känner jag också. FAst det är jobbigt att vara romnatiker i dag.
när någon gör något snällt "bara för att"… eller av att få dola på på stallet… eller efter ett grymt spinningpass… mys och kärlek… chips å godis.. =) shoppa… god mat..

när jag får som jag vill och har rätt..hehe
men allvarligt talat så är det svårt. men när jag är en miljö/situation jag trivs i och kan vara mig själv med människor jag tycker om. då är jag lycklig.
sen får man små lyckorus av annat, men ja de är svårt att sätta ord på vad som gör mig lycklig..
Mina vänner och barn. Att ha en man som älskar mig och visar det!!!!!!
Ja de som gör mig lycklig är min son,, o min kärlek spiriteye,, samt min familj som finns i min närhet…
Kärlek
Min familj, mina vänner (BranDuir du är givetvis inräknad) vårt hem, att skriva, sjunga och leva*ler*
Lycka = Mina barnbarn, hundar som möter och pussar mig när jag kommer hem från jobbet. När mina barn har gjort framsteg i livet när det har varit en jobbigt period. eller om någon har städat när jag kommer hem från jobbet då blir jag överlycklig.
Det behövs inte så mycket egentligen.
Att sitta med hela familjen runt middagsbordet en vanlig vardagskväll, titta på den ena efter den andra och skratta åt deras knäppa skämt, konstatera att vi alla är friska, barnen är glada och maken är en alltigenom sympatisk karl som älskar mig! Hunden ligger under bordet och väntar på att någon liten matbit ska ramla ner och katterna sitter på fönsterblecket utanför och beskådar idyllen…
Då svämmar lyckoruset över mig och jag skulle kunna ta dem i famn allihop samtidigt!
att vara älskad..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Hmm.. att få gå ditt jag vill gå, att göra det jag vill göra, och veta det som jag vill få veta.

PENGAR .

Jag kom på en bättre sak.. Västerås gör mig lycklig..
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Ibland kan jag bli lycklig av att läsa lååååånga trådar som totalt spårat ur med den vetskapen att jag inte är med och tjafsar :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.