Hur har helgen varit!
Hur har ni haft det i helgen och vad har ni gjort..
Själv har vi varit hemma hela helgen och bara myst inte ens städat har vi gjort… Men idag ska jag ut och ta en lång härlig promenad i solen, och så ska jag ta en sväng till Väla och se om jag kan fynda en ännu en kostym till jobbet…
Sedan blir det hemmagjorda köttbullar, potatis, gräddsås och sallad till middag..

jag jobbar kvällar denna helgen så igår efter jobbet så åkte jag hem till en kompis.. träffade där några killkompisar som jag skjutsade till helsingborg.. kvällen anslutades med några kyssar i bilen mellan mig o en av killarna…så det var en lyckad kväll =)

Jag är sjuk:( Blev sjuk i fredags och har ett envist halsont som vägrar ge med sig. Så jag har bara tagit det lugnt. Däremot har några trevliga samtal med en väldigt gullig kille förgyllt helgen
Varit på loppis och köpt lite "fula grejor" (Jag har en förkärlek till udda, fula saker) sedan har vi jagat vår katt som rymde i fredagskväll. Han kom tillrätta. Just idag lagar jag en massa mat som ska bli till veckans lunchlådor.
Det har varit en skön och lugn helg.
/Maria

I fredags tog jag det bara lungt efter jobbet, i går jobbade jag i 12 timmar på ett bröllop, idag blir det födelsedags kalas hemma hos familjen.
Jobbat halvdag igår (lördag) .Städade badrummet och möblerade om densamma och satte upp fler handdukshängare .På kvällen fick vi en trerätters hos kompisen som hon gett oss i julklapp,vi va hemma vid halv två.Tog sovmorgon trots ångest men det snöar tefat ute så det är inget kul att gå ut för ingen snöröjning så långt ögat kan se,trots innerstad.
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Fredag: Satt och skrev ett hemprov i Svenska B hela kvällen, sedan blev det lite mys.. ^^
Lördag: Stallet hela dagen, hästen sparkade mig på rumpan/benen så det gjorde ju rätt så ont.. :/ Dumt, tycker jag.. ^^ Sedan ut på andra hästen, mystur i skogen.. =) Sedan hade jag ont resten av dagen.. :P
Söndag: Fortfarande ont, men ändå bättre.. :) Plugg, plugg, plugg, promenad med hunden.. ^^

bröllop
Helgen har varit lugn och förkyld. Jag och sonen har haft en riktig myshelg, med pulkaåkning och varm choklad:-) Maken har varit i studion men kom hem tidigare idag, så det blir nog en myskväll med film och kramar*ler*

Fredag var ju rätt så lugn o i går var jag på fest men gick hem tidigt. I dag har jag inte gjort någonting. För första gången på vet inte hur många år så har jag gått runt i morgonrock och tittat på gamla dvd-filmer. Jag kom precis ur duschen (16:30) Jag får väl världens söndagsångest när jag kommer på at det snart är dags att gå till jobbet och söndagen bara försvann. Fast just nu känns det bara väldigt lyxigt:-)
Lördag och söndag har varit lite städdagar för mig efter 1 veckas stiltje. Orken har inte riktigt varit där, men tagit det ganska lugnt. Saker som måste göras innan arbetsveckan är oxå gjorda.
tindra21, det där med köttbullar, pot. och gräddsås lät frestande.Mmmm

I fredags tog jag några öl och kastade pil med ett par kompisar, pilkastning är roligt fasst jag är kass,,, träffar inte ens tavlan ibland haha!! i går blev det en öl på krogen sen nattpizza, vaknade tidigt och har slappat hela dan, väntar på att min dotter ska komma hem snart.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Helgen har varit kanon! Kom till Borås å skruttan i fredax kväll. I går så kom Branduir till oss å tre av Skruttans kompisar på födelsedagskalas då Skruttan fyllde år… Stort party med singstar där alla gjorde sitt bästa/sämsta försök till att sjunga. Sedan följde en krogtur med dans å vätskeintag..
Sååå kul att få lära känna en toppenkille härifrån iFokus (Branduir)!
Idag så har man varit liiite sliten av förståliga själ
.
Kram till er alla!

ja jisses….det var en härlig kväll….så mycket har jag inte dansat på 20 år!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

helgen har varit skit.. :)
varit uppe i fjällen m alla kompisar, men lyckades bli sjuk… igen, så har legat förkyld m feberfross…
Helt underbar… Läs mer under "ljurar jag mig själv då? haha"

Här har det varit utflyttning av exets sista saker…. Känns lite som spiken i kistan..men det ordnar sig nog.. Fattar inte ens varför jag blev så ledsen?? Egentligen var han ju bara en skitstövel som inte behandlade oss bra..
Kanon hela helgen. Annars rätt molnfritt. Men en och annan swing med klubban vert det nog med om jag minns rätt i vilket hål jag stoppa den.
En kanon helg har det varit. =)

Lördag, upp kl 5 packa 4a hästar och iväg på travtävling, hemma vid tre efter att ha kört fast i snöstorm mm, resten av em / kvällen tillbringades med att göra så lite som möjligt på mesta möjliga tid….
Söndag var Equiterqpeften här och gick igenom tre hästar, osså var det städning o matlagning o skottning o bilrepparationer(hatar gamla bilar som bara krånglar)
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

helgen har varit jätteskoj. vampyrlajv hela helgen. wiieee :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
#20 :O Det får du berätta mer om=) Antingen i mail eller här, det lät otroligt intressant:D
Jag fick hem en ny häst samtidigt som två av mina andsra hästar åkte till varsin fodervärd. :)
Resten av tiden har jag bara tagit det lugnt och myst med pojkvännen litta grann. :)