Namn
om ni fick välja ett flick och ett pojknamn ni tycker om .Vilka namn hade det blivit då??
Jag/vi döpte vår son till ett av det vackraste pojknamn jag vet, Mateo *ler*

Vi har redan bestämt namn till våra barn som förhoppningsvis kommer om några år först hehe
Dotter: Mackenzie Pearl
Son: James River

Måns, men det vägrade maken :) Så det fick bli Mikael.
Cecilia, det var vi överens om.

Cassandra o Alexander
förut tyckte jag Jennifer och Sebastian.. men jag tror jag skulle välja något lite häftigare nu… har funderat på Elise i flera år, men jag tror jag vill ha något lite roligare… gärna något lite amerikanskt… typ Jason.. har alltid velat döpa en dotter till Kim. Får se!
Saga och Lucas. ^^

#6 Saga är sååå sött
Vinga och Birk
Saga är så grymt vanligt nu..:p

Alma tycker jag mycket om. Pojknamn har jag alltid haft svårare att fasta för men Sebastian är fint.
Jonathan och Julia
Robert. :D Min pojkvän heter det. :P
Jag kan inte peka ut ett. :P
Skulle välja mellan:
Pojknamn: Theo, Moltas, Roy, Junior, Thuedor och Stoltz (efternamn jag vet, men diggar det)
Flicknamn: Decamirone, Simone, Minnéa, Smilla, Smira.
Jag vill helst ha en son. :D
Isak och Gabriel….men fick 2 tjejer! Hahahah
Det blev Clara och Saga, DÅ var saga ovanligt för 11 år sen 
Jag älskar tjejnamnen: Saga, Arwen och Vinga/Vilda
Killnamn är svårare men det är antagligen: Dominic, Liam och Tristan;)
(alldeles för mycket sagan om isfolket här)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#14 Det kan aldrig bli för mycket sagan om isfolket ;)
#15 haha, det är ju sant:P
Pojke: Elias, Isak
Flicka: Tindra, Alma, Alva

Flicka: Idun eller Ylva
Pojke: Vidar
Om jag får fler barn så ska pojken heta Vincent, Albin, eller Herman och flickan ska heta Siri, Nellie, Elvira eller Saga.

#14 Vinga, Arwen heter två utav våra valpar. Torshammarens whippet tar alla namn ur isfolket.
Tjejnamn: Evelyn
Killnamn: Jag gillar Sebastian och fick mamma och plastpappa till att döpa min halvlillebror till det. Han är snart 14 månader. Går mest under smeknamnet Bassie eller Bassiebusen. Annars vet jag inte riktigt vilket killnamn jag skulle välja.
#20 Har du whippet???????????
Jag har haft en whip-tik och jag älskar den rasen. Det är bara whippet som gäller för mig. Älskvärda hundar, renliga, varma, mjuka. Luktar gott, luktar ALDRIG hund. Vill inte vara ute i dåligt väder. Gillar värme.
Jag kan säga att äga en whippet är det närmaste katt man kan komma med att ha en hund. =)
Dessutom, Mazarin, så är det från och med nu LAG på att du visar bilder kontinuerligt på dina hundar.
Jag ska, när jag får ork och våren börjar göra sitt intåg i grådasket, masa mig ner till källaren och gräva fram gamla bilder som jag ska scanna in. Har massor bilder på min älskade hund. *sakna*

Simon och Saga
#20 hehe jasså?:) Ja de är fina namn i sagan om isfolket:)
Fast Arwen är ju från sagan om ringen dock:)
Hmm mina barn heter ju Jeanette, Mattias och Martin… Inte det vanligaste nu för tiden… skulle jag dock skaffa fler blev det nog en Jessica eller Beatrice (hmmm nåt säger mig att jag fastnat i 70-80-talet..)
Har 2 katter den ena heter Göta den andra Alma (gissa om många i bekantskapskretsen drar på smilbanden..)
#24 Jag håller med dig att 70-80-talsnamnen är fina!
Jag gillar Jennifer, Rebecka, Jessica, Beatrice, Anette, Veronica, Malin, Anna, Sofia, Maria, Sara, Sandra, Pernilla, Linda, Hanna, Emma, Mattias, Marcus, Martin, Johan, David, Daniel, Stefan, Magnus, Mats, Tomas, Kent och Peter.

Malva och Ella är mina favoriter.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Matilda o amanda
William o Sebastian

jaa får väl säga att jag har 4 barn och självklart har de fått namn som jag gillar.. Amanda , Michelle och Lukas och William
Men Tindra är oxå ett favisnamn tycker däremot pojknamn är svårare men Noel är fint
Jag kommer nog inte att få barn men "om" så vill jag att min dotter ska heta Gro eller Liv och son Carl, Olle(fast det skulle ju hans pappa också heta isf och det går han nog inte med på), eller Birk.

#21 Skriver ett pm till dig
#23 just det ja, hon heter vanja , men kallas för Arwen

För mig är det nog Silje och Alv (sagan om isfolket här oxå xD)
#31 hehe jaa verkar vara många som faller för dem namnen:)

Flicka: Evelyn
Pojke: Aron, Damian, Ethan
#33 Får jag bara fråga, ska man utala namnen som i engelska eller?:) bara nyfiken..
korta bra namn som AXL med den stavningen..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/