Badrummet.
Delar ni på saker i badrummet som handdukar, tandborste, roll on osv. med era partners?
/Maria

delar handdukar.. ibland.. beror på hur många vi har där för tillfället

Hand-handukar delas av hela familjen medan stora handdukar har alla varsin. Tandborste kan jag dela om vi rest bort och jag glömt, deo delar vi inte.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
delar handdukar, har vi alltid gjort i min familj, men inte deo, tandborstar och sånt..
Vi har varsin handduk och varsin tandborste, varsin deo, varsin uppsättning hårprodukter, varsin hylla och varsin krok, varsitt schampoo. Allihop! Eller nja, barnen har inte så mycket hårprodukter än men det kommer väl. Vi har t o m fyra olika sorters tandkräm! Handdukar har vi i fyra olika färger så att alla vet vems som är vems, likaså tandborstarna.
Vi har olika sorter och olika märken, så det har blivit så. Samma sak med schampoo, lilleman har NallePuh-grejer o dyl, 11-åringen "coooola" grejer, maken och jag gillar inte samma produkter.
Dela tandborste skulle jag aldrig klara, inte ens med barnen…
Vi delar handdukar, deo, men tandborsten vill jag ha själv.
/Maria
Handdukar ja. Men inget annat direkt…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Egna handdukar, egna hand- handdukar, egen tandborste såklart!! Egen deo såklart!!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Har eget av allt.
Tror inte killen vill ha blomdoftande deo ;)
Vi delar hand-handuk, men resten har vi olika.
delar handduk, tandkräm inget annat

Har bara dottern att dela med, vi delar hand-handdukar, och parfym, men deo, duchhanduk, tandborste, helst smink men vi lånar av varandra ändå ibland har vi eget , jag vill inte dela tandborste med någon,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Vi delar på hand-handdukar, men resten har vi eget av.
#12 Måste bara fråga ang handdukar.
Om ni duschar tillsammans, blir det inte svårt för den som ska torka sig sist att bli torr? Handduken är ju redan blöt av den andre då :)
#13 Dusch-handdukar har vi varsin så det delar vi inte :) Men handdukar för händerna delar vi på :)
Aha :)
de är därför alla skriver hand-handdukar ;) hehe
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hahahaha, det har jag bannemej missat… Fast alla har inte skrivit de ;)
Dela…usch va äckligt…här har var och en sitt..bara killar i familjen och deras deo luktar karl…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
#19 Maskulina dofter är populärt hos mig, om det sitter på en man, speciellt min älskling ;)

Jag och killen delar listerin, men har separat tandkräm och man delar väl inte tandborste? Delar handduk till händerna, varsina hårgrejer, samma tvål.. Delar hårborste :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

En del så kallade "maskulina dofter" (hur i allsindar nu en doft överhuvudtaget kan klassas som maskulin eller feminin!!!!!!!) luktar ju urgott och fräscht och jag skulle lätt använda dem på mig! :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

delar handduk, tandkräm inget annat
nää, vi har varsitt av allt. eller ja, vi har ju ett par hand-handdukar hängandes så tar man ju den som hänger närmast.
#13 Vad jag menade var inte att vi använde samma handduk efter vi duschat, men att vi inte har våra egna. Den han använder en dag kan jag använda dagen efter, ungefär. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Handdukar gemensamt. Badlakan varsitt.
Handdukar delar vi på, men har varsitt badlakan, tandborste och roll on. Jag personligen tkr inte det är fräscht att dela tandborste. Men det är Min tanke. :P
Delar handdukar, men inte tandborste, och om någons deo tar slut så tar vi den deo som det finns kvar i…..
Hans badlakan hänger till vänster, mitt till höger. Vi delar inte tandkrämstub heller, för jag använder en sort som han inte gillar och vice versa. Det enda vi delar är tvålen (flytande) vid handfatet och handduken för händerna.
Jag har mitt eget. Vill INTE dela mina badrums saker med andra. Inte ens hårborstar.